Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Jeg husker ikke noget fra den gl. Jackal, men så lige den ny, som var en kendt gensyn, jeg får ikke set den gl. men den kan ses mod betaling på Blockbuster…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Blockbuster bruger jeg ikke mere, da SF købte tjenesten fik priserne er stort spark op, film der før kunne ses for Kr, 19, 29, 39 kom alle til at koste Kr 49 og Premiere/nye film fik også et fint spark op i pris. Alle tjeneste tror åbenbart at vi alle har tonsvis af penge.
Af JornH
Men ingen det ved og husker hvilken tid på dagen nye serier bliver vist første gang?
Af JornH
Btw, når man ser de kalder den om Shakalen, er der ikke tale om ham der kaldes Carlos the shakal, jeg husker at have læst han blev antastet af 4 fra politiet, men han skød de 3 og sårede den sidste og slap fri, hvor de andre er lejemordere… Carlos er fængslet i Frankrig men lever vist endnu…
Af JornH
Jeg har lige set første afsnit af Sjakalen, der er vist allerede flere afsnit ude. Men måtte søge efter THE DAY for at finde serien.
Af steadi
JornH skrev: 05 dec 2024, 19:28 Btw, når man ser de kalder den om Shakalen, er der ikke tale om ham der kaldes Carlos the shakal, jeg husker at have læst han blev antastet af 4 fra politiet, men han skød de 3 og sårede den sidste og slap fri, hvor de andre er lejemordere… Carlos er fængslet i Frankrig men lever vist endnu…
Bogen, som både filmene og nu serien er baseret på, er fra 1971 (første film fra 1973), mens Carlos først får øgenavnet i af The Guardian i 1975 :)
Af JornH
Serien følger ikke bogen ret meget, jeg har set 3 afsnit nu, flere kommer vist på næste fredag.

Den amerikanske film har ikke noget med bogen at gøre, er en selvstændig film.
Af steadi
JornH skrev: 06 dec 2024, 08:48 Serien følger ikke bogen ret meget, jeg har set 3 afsnit nu, flere kommer vist på næste fredag.

Den amerikanske film har ikke noget med bogen at gøre, er en selvstændig film.
Du tænker Sjakalen fra 1997? Jeg kan se, at den er meget løst baseret på filmatiseringen af The Day of the Jackal fra '73. Så sådan indirekte baseret på bogen :)
Af JornH
Nu husker jeg som sagt ikke meget om den fra 73, men den følger nok mere bogen end de andre…som jeg husker bogen…

Men har nogen set den nye Shakalen serie? Hvad syntes i om den? Jeg syntes den kvindelige engelske agent overspiller sin rolle en del og husker ikke hende fra bogen…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den ligger klar, men har ikke tid i dag til at påbegynde serien, det må vente til i morgen.
Af JornH
Der er 3 afsnit klar nu, varer ialt næsten 3 timer, men jeg så 1. og 2. Dele og kun delvis 3. afsnit i nat og imorges…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja 3 er klar, der følger nye afsnit hver fredag. Der er 10 afsnit i sæson 1. Sæson 2 er under produktion.
Af jkn789
jeg har haft skyshowtime på apple tv og har flere gange slået undertekster til uden problemer. Men i dag crasher appen, når jeg slår undertekster til, får en meddelelse at noget gik galt, og bliver logget ud.
opdateret app og geninstaller uden held
Virker fint på tv app og pc
Andre som har oplevet samme problem?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ingen problemer med Android.
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32