Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
Så nu er mit spørgsmål selvfølgelig om du har mulighed for at lave en DR Bonanza app til LG....?
Af mortend
Virker ok til mit LG 42LM860W. Tak for det!

Jeg har oplevet, at en udsendelse stopper og app'en hopper ud i menuen. Sker indimellem.

Og så kan jeg ikke finde ud af spole-funktionen. Sikkert bare mig. Med frem- og tilbagespolsknapperne kan jeg vælge tid, men jeg kan ikke hitte ud af at hoppe frem til det angivne tidspunkt. Troede det måske var "play" eller "OK" knappen, men ikke her. Forslag?

Er det et must at app'en skal køre fra USB? Kan den kopieres over på fjernsynet?

Morten
Af Nauticay
hej

jeg har lastet ned filen men får den ikke pakket ud (un-zip)
- jeg har forsøgt med og lægge hele den nedlastet fil på usb og så ind i tvet, dog uden held.
- tvet finder usben på 4gb, men ikke den på 1gb. (begge er FAT32)
- der er vel også en nedre grænse hvor lille en usb nøgle man kan bruge (4gb)?

need some help ::l
Af lgowner
Nauticay skrev:hej

jeg har lastet ned filen men får den ikke pakket ud (un-zip)
- jeg har forsøgt med og lægge hele den nedlastet fil på usb og så ind i tvet, dog uden held.
- tvet finder usben på 4gb, men ikke den på 1gb. (begge er FAT32)
- der er vel også en nedre grænse hvor lille en usb nøgle man kan bruge (4gb)?

need some help ::l
følger du tidligere indlæg? altså 16GB usb stick, login på tv't (rød knap i apps menu) og checker mine apps faneblad?

lyder til at du starter med zip udpaknings problem, så hent filen igen og igen, indtil du også kan udpakke den med succes og så læs andre indlæg her igen.
Af lgowner
tror også at Boxer's DRNU tv som du understøtter også er en lukket standard, så den alene må udgøre en trussel mod deres argument for kun at tillade åbne standarder???

Eller kan man rode med boxertv boksen og gøre som man lyster og installerere noget andet på boksen? hvis ikke, så er den jo lukket af.

så de får nok ikke den licens og rettigheds standard igennem bare fordi mediet vises på en tv skærm istedet for på en pc, der er jo pc'r som også har tvtuner og smarttv og android i et.

det er helt sikkert kun et spørgsmål og penge og DR fordele ved at lade smarttv platformen benytte deres streaming services, for de betaler jo allerede for at distribuere diverse serier som stadig må streames(skubbes, LOL) ud til elektroniske medier.
Af nexium
Hej.
Jeg har lige fået det til at virke på mit nye LG 42PM470T.
Er det muligt at man kan indlejre spolefunktion i programmet? Og måske dele serierne op i eksempelvis alfabetiske underafsnit, så de er sorteret under 'a', 'b', 'c' .. etc. fremfor at man skal bladre gennem 1500 forskellige titler.

Jeg tænker lidt i stil med Tommy Winther's XBMC version af DR.NU player, hvis du/i kender til den.

Mit TV har integreret plex medie server, - kan jeg køre DR's arkiver gennem plex, og så slippe for at have usb'en siddende i fjernsynet?

God dag, og tak for den fine app.
Mvh
Af lgowner
SimonP-DK skrev:Hejsa

Er der lukket for download?
Kan ikke hente den via linket. Nogen der har mulighed for at uploade den?

mvh

Simon
håber ikke det er noget problem :) her er v0.8
Vedhæftede filer
(90.48 KiB) Downloadet 735 gange
Af Swingking
Version 0.10 har da værer ude længe den har jeg i hverfal i mit lg tv
Af SimonP-DK
super, tak for det.

Det er godt arbejde!