Log ind med sociale netværk
10 sep 2022, 10:34
Come on. Vi har været igennem det før. Tjek LG på Trustpilot - det firma har du intet problem med ukritisk at promovere når de laver noget nyt, på trods af, at de blot leverer noget af systemet.
10 sep 2022, 11:07
LG Displays har nyeste OLED.EX teknologi i kombination med
'Cinematic Sound OLED', der bruger selve OLED-panelet som højttalersystem. - Læs her.
Torben er det den Sony version som beskrevet du har. ?
LG Displays har nyeste OLED.EX teknologi i kombination med
'Cinematic Sound OLED', der bruger selve OLED-panelet som højttalersystem. - Læs her.
Torben er det den Sony version som beskrevet du har. ?
Tryk her. - Mvh. Peter Pan.
10 sep 2022, 15:25
Ja, det er blot det Sony har kaldt Acoustic Surface. Sony har leget med et 3.1 og et 2.1 system og droppet førstnævnte efter kun én sæson. LG har sat flere aktuatorer på deres og går efter 5.1.
11 sep 2022, 08:40
Medens vi venter spændt Rasmus, her et tip -

Kan købes her.
Rasmus Larsen skrev:Jeg var tæt på at have artiklen klar til i dag, men den blev mere ambitiøs end først planlagt, så jeg bliver nødt til at udskyde den til mandag. Beklagerforsinkelsen, men jeg lover der er masser af god info i
Medens vi venter spændt Rasmus, her et tip -

Kan købes her.
12 sep 2022, 10:58
@Peter Pan
Så bliver det jo spændende om din OPPO-maskine kan håndtere Atmos/TrueHD fra disc……når du engang får en Theatre soundbar hjem
MM
Så bliver det jo spændende om din OPPO-maskine kan håndtere Atmos/TrueHD fra disc……når du engang får en Theatre soundbar hjem
MM
12 sep 2022, 11:43
Må jeg også henlede opmærksomheden på vores guide til Dolby Atmos, der kommer ind på særligt praktiske brugsscenarier, som jeg mener er overset.
Samtidig noterer jeg mig meget forvirring om bitstream og PCM derude (hvilket ikke kun er relateret til Dolby Atmos). Det behandles også i guiden.
Guide: Dolby Atmos i hjemmet
Samtidig noterer jeg mig meget forvirring om bitstream og PCM derude (hvilket ikke kun er relateret til Dolby Atmos). Det behandles også i guiden.
Guide: Dolby Atmos i hjemmet
12 sep 2022, 15:26

Medens vi venter på at læse om snurre rundt lyd..
12 Sep 2022: Apple tvOS 16 frigives i dag. Her er alle nyhederne.
Rasmus Larsen skrev:Jeg var tæt på at have artiklen klar til i dag fredag, men den blev mere
ambitiøs end først planlagt, så jeg bliver nødt til at udskyde den til mandag.
Beklager forsinkelsen, men jeg lover der er masser af god info i

12 Sep 2022: Apple tvOS 16 frigives i dag. Her er alle nyhederne.
12 sep 2022, 16:10
Jeg bliver nødt til at udskyde den igen, til tirsdag. Beklager. Jeg havde ikke kalkuleret med, at Yousee meldte prisstigning ud i dag. Der er ikke nok timer i døgnet... 
12 sep 2022, 16:33
https://www.tonmeister.ca/wordpress/202 ... e-outputs/
MM
Peter Pan skrev: ↑12 sep 2022, 15:26Det er måske lidt mere relevant at læse her:
Medens vi venter på at læse om snurre rundt lyd..
https://www.tonmeister.ca/wordpress/202 ... e-outputs/
MM
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto