Læs venligst retningslinjerne for brug af forummet her eller få hjælp til anvendelsen af forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rasmus Larsen skrev: 18 sep 2025, 09:30 Vi har her til morgen rettet i logikken så:
- Forumbrugere der er logget ind: Sendes til nyeste ulæste indlæg i tråden (vil være første indlæg, hvis man ikke før har været inde i tråden). Ellers sidste indlæg, hvis man allerede har læst alle indlæg
- Forumbrugere der ikke er logget ind: Sendes til første side i forumtråden

Det skulle gerne virke sådan her uanset om man kigger på seneste forumindlæg på forsiden af Flatpanels, seneste indlæg-siden i selve forum, eller forumoversigterne (f.eks. 'TV-skærme' eller 'Blu-ray / DVD / HDD-optagere')

Denne logik er uafhængig om man for sin forumbruger har valgt at sortere forumtråde faldende eller stigende.
Giv gerne feedback på dette efter et par dage. :) Det er lidt svært at teste, da det jo kræver, at der er kommet nye indlæg (fra andre brugere end en selv) i de tråde, man følger.
Af kimklarup
ikke helt super duper alligevel, man skal åbenbart logge ind for at ens indstillinger virker(måske rimeligt nok) men sjældent jeg logger ind og ville selvfølgelig foretrække, at når man læser en tråd ville det altid starte med sidste og i faldende orden således man kan se de sidste indlæg lige neden under og ikke skal scrolle op
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Kim: Ja, det kræver at man er logget ind. Ellers kan forummets standardfunktionalitet ikke tilpasses.

Men husker forummet ikke dit login, hvis du sætter flueben i "Forbliv logget ind"? Det skulle den gerne, men det kræver, at browseren ikke sletter cookies. Det er en helt ufarlig cookie, der blot har et lille hak, som husker login – ikke noget tracking osv. Faktisk den oprindelige idé med cookies, før reklamebranchen opdagede cookies og begyndte at misbruge dem i stor stil.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja lige precis, er man logget ind, så vil siderne opføre sig efter de indstillinger der er valgt hvad enten det er stigende eller faldende. Dog huskes log ind ikke altid, selv om der er flueben i "forbliv logget ind."
Brugeravatar
Af Naiera
Rasmus Larsen skrev: 18 sep 2025, 09:30 Vi har her til morgen rettet i logikken så:
- Forumbrugere der er logget ind: Sendes til nyeste ulæste indlæg i tråden (vil være første indlæg, hvis man ikke før har været inde i tråden). Ellers sidste indlæg, hvis man allerede har læst alle indlæg

Det skulle gerne virke sådan her uanset om man kigger på seneste forumindlæg på forsiden af Flatpanels, seneste indlæg-siden i selve forum, eller forumoversigterne (f.eks. 'TV-skærme' eller 'Blu-ray / DVD / HDD-optagere')

Denne logik er uafhængig om man for sin forumbruger har valgt at sortere forumtråde faldende eller stigende.
<B
Brugeravatar
Af Radiomanden
Naiera skrev: 18 sep 2025, 12:15

<B
Som du tidligere skrev.
Hvad var det så lige jeg ikke vidste noget om.?
Brugeravatar
Af Naiera
Sådan cirka det meste.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Superhjerne. Det må da være en udsøgt fornøjelse hele tiden og konstant at hakke på andre.
Af sokken
Er det kun mig der har problemer efter upgrade?

Jeg kan ikke se hvad for nogle tråde der er kommet nye indlæg i og når jeg åbner en tråd så hopper den heller ikke ned til sidste nye indlæg.
Og så skal jeg logge ind hver dag
Brugeravatar
Af Radiomanden
Der er ikke problem med at der ikke gås til seneste indlæg, derimod er det ikke alle tråde der bliver Grå når man har set i den eller skrevet i den, de forbliver Blå.
Brugeravatar
Af Naiera
sokken skrev: 23 sep 2025, 20:55 Og så skal jeg logge ind hver dag
Jeg bliver også hele tiden logget ud.

Ja, jeg sætter selvfølgelig flueben i boksen...
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det ændrede ikke på at nogle indlæg forbliver Blå og andre skifte til Grå når læst eller skrevet i.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7