21 maj 2014, 13:57
Fedt Rasmus! Jeg håber du får et svar ud af det. Min stue er altså ikke helt stor nok til "50.
amizphy skrev:Nå okay - så du mener, at det kun er de mest basale indstillinger jeg kan efterligne?Ja, for sidste års W8 bruger et IPS panel og dette års et VA panel. Så der er en del grundlæggende forskelle.
Rasmus Larsen skrev:Ja, det var lige præcis det jeg også selv kom frem til.amizphy skrev:Nå okay - så du mener, at det kun er de mest basale indstillinger jeg kan efterligne?Ja, for sidste års W8 bruger et IPS panel og dette års et VA panel. Så der er en del grundlæggende forskelle.
Jan_c skrev:Jeg har lige købt et 50w815b tv og undre mig over om man kan slå den irriterende lyd fra når man klikker rundt i indstillingerne? Jeg har selv ledt, men ikke fundet noget.Download Quick Remote:TV Sideview fra Sony - den indeholder mulighed for at fjernstyre TV'et fra Smartphone samt vælge hvilke programmer TV'et skal optage osv. Indeholder også liste over de Smart-TV apps. som TV'et har så de kan startes og styres direkte fra smartphone/tablet.
Jeg har også ledt efter en android remote control app, men har ikke fundet nogen. Kan det virkeligt ikke passe, at Sony ikke har en app til at styre deres tv, eller er jeg blevet helt blind...
KSK1234 skrev:Forstår ikke helt kritikken af Miracast. Har selv et Sony W905a fra sidste år med Miracast, og har ikke problemer med mistet forbindelse til hjemmenetværket - hverken på tablet eller smartphone.Er du sikker på at du ikke mister forbindelsen til dit hjemme-WiFi, når du aktiverer Miracast?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.