Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marqzen
Hvad er fordelen ved glasfront, ffrem for plastikfront?
Af Kjøller
flading skrev:Er det muligt på nogen måde at sige noget om LS9000 ?

Grunden til at jeg er interesseret er, at jeg har mulighed for at købe det gennem arbejdet, men kun indtil den 2. november.

Så da det ikke er muligt at se det i butikkerne endnu, så er min eneste mulighed for at få lidt info om billedkvalitet osv. måske her O_O .
Jeg sidder med samme problem, så jeg håber at testen snart er færdig. O_O
Jeg er i trivl om jeg skal vælge Samsung 46b7070 eller LG 47ls9000.
El-giganten i glostrup skulle få 42ls9000 på lager i dag. Så skulle der være en mulighed for at se det. Ellers er prisen hos El-giganten.se faldet meget.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
skovgaard skrev:
flading skrev:Er det muligt på nogen måde at sige noget om LS9000 ?

Grunden til at jeg er interesseret er, at jeg har mulighed for at købe det gennem arbejdet, men kun indtil den 2. november.

Så da det ikke er muligt at se det i butikkerne endnu, så er min eneste mulighed for at få lidt info om billedkvalitet osv. måske her O_O .
Man kan måske frygte at motion handling er knap så god som SL8000, da SL9000 kun har 100 Hz TruMotion i modsætning til 200 Hz på SL8000. Motion handling bliver i hvert fald nævnt i denne test:

http://www.techradar.com/reviews/audio- ... ?artc_pg=1
SL8000 har også scanning backlight, som er en ret essentiel del af, at den håndterer bevægelse så godt. Scanning backlight var også det Philips i sin tid eksperimenterede med i forbindelse med deres "slør-fri" apparater. Der var dog nogle produktionsproblemer, så det røg af markedet igen, men effekten var - ligesom på SL8000 - ret god.
Af claudie80
Det var da egentligt underligt at sl9000 ikke kommer med 200 Hz ligesom sl8000 modellen. Er der nogen der ved om der snart kommer en model hvor det lykkes LG at kombinere LED teknologi og 200 Hz?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
claudie80 skrev:Det var da egentligt underligt at sl9000 ikke kommer med 200 Hz ligesom sl8000 modellen. Er der nogen der ved om der snart kommer en model hvor det lykkes LG at kombinere LED teknologi og 200 Hz?
Det er ikke planen i denne runde af lanceringen så vidt jeg forstår. Min erfaring er dog også, at 100 Hz vs. 200 Hz ikke er altafgørende. Du kan læse nogle af mine betragtninger mellem 100 Hz og 200 Hz i anmeldelserne af Samsungs B8050 serie og Sonys Z5500 serie.
Af claudie80
Hej Rasmus
I henhold til din test af SL8000 ville jeg umiddelbart tro at den skulle på listen over anbefalelsværdige fjernsyn til spillekonsoler, mediecentre osv. Er det en forglemmelse eller er der nogle deciderede mangler ved dette tv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi opdaterer ikke vores liste over anbefalinger hver dag. Den sidste revision er fra før SL8000 blev testet, så derfor er den ikke på listen. Det er ikke en forglemmelse, men blot et spørgsmål om tid.
Af flading
Tak for alle svarene. Jeg må nok væbne mig med tålmodighed og se det live, eller vente på testen herinde.

Hilsen
flading
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
claudie80 skrev:Hej Rasmus
I henhold til din test af SL8000 ville jeg umiddelbart tro at den skulle på listen over anbefalelsværdige fjernsyn til spillekonsoler, mediecentre osv. Er det en forglemmelse eller er der nogle deciderede mangler ved dette tv?
Som yakken er inde på, så hører den naturligvis til, men vi opdaterer ofte listen i "store ryk". Jeg opdaterer listen med det samme, så den er med.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
flading skrev:Tak for alle svarene. Jeg må nok væbne mig med tålmodighed og se det live, eller vente på testen herinde.

Hilsen
flading
Tjek din indbakke her på siden (tillad eventuelt pop-up, så kommer der automatisk et vindue op, når du har nye beskeder) :)
Af Fiske
Tak for en god og informationsrig hjemmeside.

Jeg kan forstå at forskellen mellem SL8000 og SL8500 er, at de respektivt har plastik og rigtig mineralsk glas forrest, omend LGs hjemmeside beskriver begge som havende glas-front. Det leder frem til følgende spørgsmål:

1 - Findes SL8500 - altså den med rigtigt glas - i både 32", 37" og 42" ? Jeg kan nemlig kun finde det i 42"
2 - Er der tale om samme forskel mellem SL9000 og SL 9500 ?

Hvor vil der være en god chance for at se de nye TV i nærheden af Kbh ?

Mvh Jacob Fisker
Af Remmerboy
når sl9000 engang bliver testet, kan i også se på, om der kunne blive problemer med tv-ophæng når stikkene er bagudvendte?
har en vogels efw 8345, og er lidt bekymret over, om den skinne tv'et hænger på, kommer til at blokerer stikkene.
hvis udgangene på sl8000 og sl9000 er identiske, findes der et billed af hele bagskærmen?
Af Kjøller
Remmerboy skrev:når sl9000 engang bliver testet, kan i også se på, om der kunne blive problemer med tv-ophæng når stikkene er bagudvendte?
har en vogels efw 8345, og er lidt bekymret over, om den skinne tv'et hænger på, kommer til at blokerer stikkene.
hvis udgangene på sl8000 og sl9000 er identiske, findes der et billed af hele bagskærmen?
http://www.lgenordic.com/images/cached/ ... 0_Back.jpg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15