barslund69 skrev: ↑23 sep 2022, 11:34
Har lige den anden dag opdateret min shield pro 2019 til den nyest 9.1 version
Efter opdatering har jeg nu problemer med Netflix når jeg skal match frame rate på remote
Nogle der har et forslag??
Bruger du en match-frame app på din Shield? Måske denne skal gen-installeres/gen-konfigureres efter du opdaterede firmwaren i din Shield.
Du kan finde seneste info om ShieldTV software opdateringer og kendte fejl her =
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/fo ... ield-tv/9/
Hvis man har problemer med seneste firmware udgave, kan man vælge at opdatere til seneste "Hotfix" software version, som indeholder seneste rettelser....den har dog begrænsningen at du ikke kan afinstallere denne bagefter og gå tilbage til seneste "officielle udgave", som i sit udgangspunkt burde være en mere stabil/fejlfri udgave. Så det er kun anbefalet at bruge Hotfix versioner hvis man har så store problemer, at det gør man ikke kan benytte sin SHieldTV som tiltænkt.
Dét sagt, så kan jeg ikke umiddelbart se at der bliver nævnt noget om at "match-frame" skulle være berørt af seneste v9.1 release.....så var derfor jeg foreslog dig at kigge på om du evt. skulle gen-konfigurere din Shield efter opdateringen! ;-)
Og ellers, hvis alt andet fejler/ikke kan bruges som svar....har du jo selvfølgelig også muligheden at manuelt at indstille Shield'en til at udsende f.eks. 23.976fps før du starter filmen op.....ikke helt så smart en løsning, men kan måske "tåles" indtil du får det andet op at køre igen! ;-)
PC monitor's = Acer Predator Z271(27" VA, 144Hz), Eizo FS2333(23" ?-IPS, 3.4mS) samt Eizo Foris FG2421(24" VA, 240Hz)
TV = Panasonic 42PX80(plasma)