13 dec 2020, 14:52
Til den pris så er jeg da ikke et sekund i tvivl om hvad jeg helst ville have på væggen/møblet. Og det starter ikke med K.
Torben Rasmussen skrev: ↑13 dec 2020, 22:22 Det er vel ikke et spørgsmål om at være uenige. Jeg spurgte blot ind til hvorfor du føler det er så vigtigt, at der står B&O på skærmen?Jeg ser aldrig noget B&O logo på mit Avant hhv på min V1....med mindre jeg skulle finde på, at tænde dem midt om natten

Peter Pan skrev: ↑14 dec 2020, 06:57 @ Torben.Måske misforstår du. Jeg spørger ind til hvorfor det er vigtigt, at der kommer et B&O logo op på skærmbilledet når man justerer volumen med en Stage tilkoblet. Jeg ville da personligt finde det enormt irriterende, hvis der kom et logo fisende frem hver gang jeg skruede op eller ned.
Og hvorfor blev du og mange andre surer, efter første runde af LG / B&O's samarbejde.
Dengang der ikke mere stod B&O på LG's tv papkasser. Men OK, jeg må jo lære at
acceptere, det går ned ad bakke for B&O, år efter år. ;- (
Peter Pan skrev: ↑13 dec 2020, 16:05 Jeg tror ikke en ny BS Stage 2nd Gen er i tankerne, efter B&O's beslutning om at@ Torben. Læs indlæget i sammen i det sammenhæng det er skrevet.
fokusere på at levere den bedste B&O bruger oplevelse.
Så vil vi have Bang & Olufsen-logo op et par sekunder ved opstart i brugergrænsefladen,
når vi justere BeoSound Stage 2nd Gen's 5.1.4 lydindstillinger med Beoremote One BT.
Mindre kan vel ikke gøre det, når vi fokusere på den bedste B&O bruger oplevelse.
Dette glæder da mig, hver gang jeg tænder mit BV.TV.![]()

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.