Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pierre3400
Et TV fra England vil fungere helt fint i DK, det eneste du kommer til at opleve er at der ikke er DVB-c Tuner.

Jeg er var selv ved at købe netop det OLED som El Giganten sidder på til vanvittig pris. Men droppede det fordi jeg har yousee.

Er det ligemneget, så er Marks Electronics super flinke, og villige til at sælge til Dansker.
Af Pierre3400
Jeg kan hilse og sige at i Finland står 55EF950V til 3500euro, ca 26000kr, og 23500 i Sverige.

Dem som giver 38K nede i El-Giganten skal have meget dårlig smag i munden. Syntes det utrolig de overhoved han få lov, og de gange jeg har taget kontakt til dem omrking emnet har de slettet og ikke reageret.

Til dem som overvejer det, eller måske køre til Sverige, så DÆKKER LG garanti'en!

Jeg har været i dialog med LG flere gange om emnet, og der skulle ikke være noget at være bange for.
Senest rettet af Pierre3400 08 feb 2016, 15:54, rettet i alt 1 gang.
Af MickDK
Jeg har lige skrevet og spurgt Elgiganten DK. Nu må vi se om de bare ignorerer min email. Men sådan som deres priser er nærmest vilkårlige så har jeg ikke tænkt mig at købe noget der.
Af MickDK
Så fik jeg et slags svar :)

"Tak for din henvendelse. Jeg er desværre ikke klar over, hvorfor vores version af dette TV er prissat, som det er.
Vi kan ikke matche udenlandske priser - så det er desværre ikke muligt at købe dette TV billigere hos os pt."
Af KBW
Husk nu, med LGs Oleds er der tale om et såkaldt panel lotteri. Måske ikke så fedt at skulle tilbage til Sverige og bytte et par gange!
Af MickDK
Jeg tror du tænker på 2013 modellerne som var 1. generations paneler? De senere paneler skulle være blevet en hel del bedre. Det gælder også det som folk kalder "burn in" (men som er noget andet når det gælder OLED).
Af KBW
Som man siger, de første par generationer har alle farvetint og kalibreringshåndtagene virker ikke, og de sidste har vignetting, gule "piss" problemer og mørke striber, alle har near Black problemer.
Af Pierre3400
Desværre har jeg ikke ikke kunne se så meget på OLED Tv, men tag jeg mit 55UB850V (2014 model) og sammenligner med et 55 OLED, så kan jeg se meget forskel. Jeg har dog ikke kiggede meget ind i andet en 4K OLED.

Men uanset hvor du landet med paneler, så kan du have fejl.

Det som overrasked mig mest med de OLED jeg har set på, er at WebOS er meget pixileret, deres animationer osv, men det jo småting.
Af lennon
Kan se at Areadvd.de for nyligt har testet Panasonics OLED . Og den er i absolut særklasse mht rå billedkvalitet, i forhold til alt hvad de tidligere har testet . Men der er så liiige det m prisen på 10000 euro . . .
Af Mfede
Power er også gået med ned på den pris, og så vidt jeg kan se, er det ikke noget de skilter med som et tilbud. Det kunne måske tyde på et generelt fald i pris :)
Af pdj1974
Godt nok på tide at prisen også sættes ned i DK!
Argh hvor det kribler i fingrene! Skal, skal ikke... Hvor længe tror I der går før 55E6V kommer på markedet?
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 203