Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af retardo
15.999 for 46C8705 hos fladskærmsshoppen har jeg forhandlet mig frem til hvis vi er nogen stykker der skal have denne skærm. Indkluderet i denne pris er 1 stk ophæng http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1121.

Dem der er interesseret i dette tilbud bedes skrive sig op i denne tråd så hurtigt som muligt!:)[/list]
Af mirage62
retardo skrev:15.999 for 46C8705 hos fladskærmsshoppen har jeg forhandlet mig frem til hvis vi er nogen stykker der skal have denne skærm. Indkluderet i denne pris er 1 stk ophæng http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1121.

Dem der er interesseret i dette tilbud bedes skrive sig op i denne tråd så hurtigt som muligt!:)
Lyder meget fint! Jeg er interesseret hvis det er med levering nu/i maj.
Af casiraghi
Hvis det er levering nu/maj så er jeg også med, kan jo altid afbestille det jeg har købt hos DustinHome :-)
Af tfp
Hvis der er levering indenfor en uge eller to, er jeg også interesseret.
Af retardo
Det lyder godt med 2 klar allerede.

Jeg har lavet en aftale med fladskæmsshoppen, og de har derfor opsat en hjemmeside til os der ønsker at benytte dette tilbud. I går derfor ind på denne side og bestiller fladskærmen, og når vi er nået op på 10stykker eller mere, så bestiller de skærmene hjem fra deres lager, hvorefter leveringen finder sted. De har på nuværende tidspunkt 50stk på lager som kan leveres hurtigt

http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1136

Efter i har bestilt dette tv og betalt for det, så skriv venligst i denne tråd så vi kan holde styr på hvor mange der har benyttet sig af tilbudet.
Af casiraghi
Super,

Kan være de gamle også er med på det så venter lige med at bestille til i aften :)
Af O'Brian
Uhh det kribler i fingerne... Nogen der ved om det kan ses i live i Randers området?

Finders der billeder af fjernbetjeningen?
Af KlausHansen
Hej

"tcf": du har en c8705 kan jeg se. Et vigtigt emne for mig er om det er en klasse A eller B skærm. Specielt da det er et LCD panel.
Har her på siden spurgt til netop dette før under tråden for B855(Plasma). Da lød det som om det ikke var helt det samme det dækkede over på LCD som på Plasma.
Men det var vigtigt for en LCD for ensartetheden på skærmen.
Den B855 jeg havde var en Klasse B. Og den støjede. (Ved ikke om det havde noget med det at gøre).
Har så hørt at B&O bruger Samsung paneler, og tænker derfor om B&O for Klasse A paneler til deres fjernsyn og Samsung selv bruger Klasse B og resten af Klasse A panelerne i deres egne skærme...... (Ved godt der er stor forskel på de 2 firmaers størrelse osv, men der er også prestige i at levere til B&O tror jeg).

Sikken en masse tekst.... håber det giver bare lidt mening.
Jeg mener det står på bagsiden af skærmen under stik indgangende. (måske på papkassen).

På forhånd tak
Klaus
Af tcf
Nu har jeg set både på kasse og TV, og der er ingen steder nævnt A eller B grade!
Med hensyn til dette, er jeg dog overbevist om at det er A grade, og hvorfor så det? Ud fra min viden om dette, så er A vs B grade, et spørgsmål om hvor fejlfrit et panel er, eller du kan sige, krav om hvornår det opfylder klasse A/B?
Her tales der hovedsageligt om, hvor mange pixel fejl, det være sig døde eller "fastlåste" pixel i hhv. rød/grøn/blå.
Med hensyn til backlight uniformity, så er dette relateret til kvaliteten af den lightguide, der distribuerer lyset fra de LED, der sidder i top og bund, og ikke til om selve panelet er A/B.
Og så tilbage til TV´et, der var og er INGEN pixel fejl, og der er heller ingen problemer med backlight, med hensyn til ensartethed.
Endnu en gang en stor anbefaling skal lyde herfra :)
Af Larsdk
Talte med HIFI-Klubben idag og

Samsung kan ikke levere deres 2010 plasma modeller før Juni/Juli og det gælder både 7000 og 8000 serien.

Så ingen VM på fladsskærm da jeg venter på min via en RMA sag.....tak for lort Samsung sidste gang jeg køber det lort !:(
Af O'Brian
tcf skrev:Nu har jeg set både på kasse og TV, og der er ingen steder nævnt A eller B grade!
Med hensyn til dette, er jeg dog overbevist om at det er A grade, og hvorfor så det? Ud fra min viden om dette, så er A vs B grade, et spørgsmål om hvor fejlfrit et panel er, eller du kan sige, krav om hvornår det opfylder klasse A/B?
Her tales der hovedsageligt om, hvor mange pixel fejl, det være sig døde eller "fastlåste" pixel i hhv. rød/grøn/blå.
Med hensyn til backlight uniformity, så er dette relateret til kvaliteten af den lightguide, der distribuerer lyset fra de LED, der sidder i top og bund, og ikke til om selve panelet er A/B.
Og så tilbage til TV´et, der var og er INGEN pixel fejl, og der er heller ingen problemer med backlight, med hensyn til ensartethed.
Endnu en gang en stor anbefaling skal lyde herfra :)
Hvad med genskin, er den særlig følsom for det?
Af tcf
Der er noget genskind, men efter min mening ikke noget der er kritisk, men der kan selvfølgelig være forskellige meninger, alt efter hvor kritisk man er?
Set i forhold til Sony og LG, klart mindre 8)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21