Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Millemis skrev: 07 okt 2020, 22:30 Kunne tænkes....men hvad hvis den skal stå på gulvet?
Standen, der kan dreje, er stadigvæk meget populær - det er langt fra alle, der ønsker tv’et op på væggen.

MM
Hvis den nye ECLIPSE leveres som 2 separate enheder er der jo mulighed at gå "STAGEvejen" der har flere gode løsninger med en gulvstand....som nødvendigvis ikke behøver at være motoriseret. Som potentiel køber glæder jeg mig virkelig til at se "GIRAFFEN".
@ MM. Jeg klare mig med -

Billede
Pladespilleren har hos mig, som hos mange andre fået "ny" opmærksomhed.
Jeg har både passet på, og gemt min pladesamling nu i mange år. Gennem
nogle år, har jeg egentligt kun lagt en plade på, hver gang jeg masserede min
MMC1 pick-up, fordi gummiophænget med tiden tørre ud, og nålen evt. løsner
sig og falde af på et tidspunkt, hvis den aldrig er i brug.
Peter Pan skrev:
‘ Ja så langt nåede jeg ikke’

Det er nok godt det samme.
Tror ikke rigtigt på, at du orker at stå op på en stige for at skifte de 4000’er ud med 17’erne :D

MM
Jeg plejer jo ikke at ‘spekulere’ i den slags.
Men jeg kunne da godt forestille mig, at der er en ‘mindre’ højtaler i støbeskeen (der er brug for det).
Alt afhængigt af dette, vil markedet for brugte 17’er vel være godt eller ikke så godt.

MM
Billede
Jeg betragter stadig mig selv som Bang & Olufsen entusiast, og vil også købe hvis der
skulle dukke noget op der tiltaler mig. OK - det er nemt at skrive sålænge det bedste
B&O jeg har valgt stadig virker fuldkommen fejlfri, muligvis fordi det ikke er nødvendigt
at modtage opdateringer fra B&O. Mine ældre statiske produkter, kræver ikke software
opdateringer, som B&O ikke altid har været lige heldige med, til frustration hos brugerne.
Straming muligheder har jeg opnået på en anden måde end via B&O's Apps.
Senest rettet af Peter Pan 26 nov 2020, 09:45, rettet i alt 1 gang.
Nej, det kan det det kan!
Uden en Apple-boks/en iPad og din Yousee-boks var du dog lidt på herrens mark O_O

Mon DVD-afspilleren stadigvæk virker - og hvordan er det med radio’en fra dit Beocenter....hvad kan den nu om dage?

MM
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 333