Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
Hvor mange bestilte deres TV lidt sent i forhold til annonceringen af tilbuddet og har efterhånden modtaget det?

Jeg bestilte TV'et om torsdagen for 1½ uge siden.
Det sidste fladskærmsshoppen har kunnet fortælle, var at de forventede at kunne levere til de sidste i dette samkøb i løbet af denne uge.
Jeg er dog spændt på, hvor mange der mangler at modtage deres 46C8705. Vi glæder os jo til at teste det.

Det er til mine forældre, som allerede har købt gulvstander og lagt kabler klar.

Mvh. Martin
Af krelle1987
Nogle som har haft samme problem som mig mit tv kan ikke altid finde min blu-ray og min ps3 et tv til så mange penge burde fungere 110%
Af mhca
Er der ingen, som har eksperimenteret med optimal indstilling af TV'et?

Kunne være rart at høre, hvad folk har taget udgangspunkt i.
Mine forældre burde modtage deres i morgen, så jeg er da spændt.
Vi tager nok udgangspunkt i de samme indstillinger som recordere, der er bestemt i en udenlandsk test.

Hvis de nye brugere ellers har nogen gode fif, fx. til hvilke Samsung apps, der fungerer godt. Eller hvilket som helst andet, så burde de deles :-)

Mvh. Martin
Af Kjøller
krelle1987 skrev:Nogle som har haft samme problem som mig mit tv kan ikke altid finde min blu-ray og min ps3 et tv til så mange penge burde fungere 110%
Jeg har samme problem og har snakket med samsung support. De kende godt til problemet, men de har ingen løsning på det endnu. Det er god ide, hvis du fejlmelder det, så det er registret os Samsung. Hvis du slukker for strømen i ca. 5 min. og tænder det igen, skulle den kunne fange din PS3, men den kan godt hoppe af igen. Det har hjulpet lidt med den nye FirmWare fra d. 31/5.
Af utah
Jeg er simpelt hen så ærgelig, jeg gik rundt om den varme grød for længe og nåede derfor ikke at få lagt en bestilling. :((

Jeg har forgæves at kontakte Fladskærmshoppen, de svarede tilbage at de ikke kunne sælge et tv til mig for den pris (Jonas var dog venlig i sit svar som altid). Så hvis jeg skal købe ligner det 17500 + beslag :s

Er der nogen der ved hvor man ellers kan få det billig? evt. i udlandet.

Eller er der nogen der har viden om endnu et samkøb i fremtiden, i så tilfælde hvornår ?
Af snoopy
[quote="utah"]Jeg er simpelt hen så ærgelig, jeg gik rundt om den varme grød for længe og nåede derfor ikke at få lagt en bestilling. :((

Jeg har forgæves at kontakte Fladskærmshoppen, de svarede tilbage at de ikke kunne sælge et tv til mig for den pris (Jonas var dog venlig i sit svar som altid). Så hvis jeg skal købe ligner det 17500 + beslag :s

Er der nogen der ved hvor man ellers kan få det billig? evt. i udlandet.

Eller er der nogen der har viden om endnu et samkøb i fremtiden, i så tilfælde hvornår ?[/quote]

jeg er i samme situation som dig :(
jeg vil derfor meget gerne være med til et nyt samkøb hvis vi kan finde en forhandler. jeg tror der er flere som bakker op om dette
Af maavenz
:(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
Jeg lagde en bestilling ind på denne skærm 20 maj. Har endnu ikke modtaget det!
Jonas i Fladskærmsshoppen siger at de mangler at effektuere 10 bestillinger, og at Samsung ikke kan levere. Tør ikke love noget før i uge 24 ell. 25 (mest sandsynligt). Det er f..... surt at sidde og glo på en bar væg i et TV-rum der er helt klar til VM i fod. I værste fald får jeg det først når halvdelen af VM er afviklet.
Så det bliver set på en 32" i sovekammeret.
!:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:( !:(
Af mhca
maavenz skrev: Jeg lagde en bestilling ind på denne skærm 20 maj. Har endnu ikke modtaget det!
Jonas i Fladskærmsshoppen siger at de mangler at effektuere 10 bestillinger, og at Samsung ikke kan levere. Tør ikke love noget før i uge 24 ell. 25 (mest sandsynligt). Det er f..... surt at sidde og glo på en bar væg i et TV-rum der er helt klar til VM i fod. I værste fald får jeg det først når halvdelen af VM er afviklet.
Så det bliver set på en 32" i sovekammeret.
Ej hvor træls.

Vi spurgte også spændt Jonas flere gange. Vi var blandt de sidste 11, som de håbede at levere til hurtigst muligt.

De fik dog et TV retur på fortrydelsesretten, som de spurgte, om vi var interesseret i.
Det valgte vi at takke ja tak til. Man må sige, at vi var heldige, at vi ikke ventede på et sprit nyt.

Held og lykke med levering hurtigst muligt.
Jeg nåede desværre heller ikke med på retardos køb, da jeg (læs: konen) først besluttede mig for dette tv efter tilbuddet var udløbet. Hvis nogen stabler et samkøb på benene, kan de regne med mig (hvis det er inden for nogenlunde overskuelig tid, da jeg i løbet af nogle uger nok bider i det sure æble og køber uanset prisen). :((
Af Claas
Jeg er med i et nyt sammenkøb.

Håber der er flere som er friske :)

EDIT: Skrev lige til fladskærmsshoppen igår, for at høre om det var muligt med et nyt sammenkøb og her er svaret:

Hej Christian

Tak for din mail.

Jeg kan ikke sige med 100% sikkerhed, at det bliver inden for 4 uger.

Men når Samsung igen er i stand til at levere i store antal, vil der komme et nyt fælleskøb.

Med venlig hilsen

Kundeservice/Jonas
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17