Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

koden skrev:
samsungdk skrev:Her er listen

VIDEO
*.AVI
*.MKV
*.ASF
*.WMV
*.MP4
*.MPEG2
*.MPEG4
*.3GP
*.VRO
*.VOB
*.TS

MUSIK
MP3
AC3
AAC
MPEG
OG MANGE ANDRE

Skriv til mig så sender jeg en udvidet liste.

Er det de formater man bl.a. kan afspille via en usb stick i usb port.?
Det er det ingen problemer .

Samsung DK
Af samsungdk
kdybdahl skrev:Hej Samsung (Nicolai) :)

Hvad siger I til de store støj problemer som rigtig mange oplever med PS50B855 modellen?
Jeg har nu fået byttet til nr. 2....og har faktisk været i butikken for at bytte til nr. 3. Fik lov at tænde nr. 3 i butikken, og det havde samme fejl.

Er der en løsning på vej, eller er det simpelthen komponenterne der er af en for dårlig kvalitet = ingen løsning?

Vil helst ikke af med det da jeg helt vild med billedekvaliteten og de øvrige funktioner. Kunne det lade være med at larme var det perfekt!

Mvh.
Kristian
Hej Kristian

Det er der en løsning på og den kom i sidste uge, Hvis i har problemet så skal i ringe til supporten på 70701970. Så kommer Prestige service ud og laver en update på tv'et, den skal der kun en tekniker på fordi den skal updateret i service menu.

SamsungDK
Af samsungdk
smuld skrev:goddag smasung

jeg har netop købt et 855 fjernsyn, og vil gerne kunne se film på det, men hver gang jeg prøver at afspille en film, skriver den bare at jeg ikke kan. det er mkv og iso filer jeg har prøvet med.

og hvornår vil en opdatering komme til dette fjernsyn?
Hej S

Denne skærm kan ikke afspille ISO filer, den kan afspille MKV, men kun hvis der er den rigtige H Standard.

Updateringer ligger på samsung.dk

SamsungDK
Af samsungdk
Robo skrev:har problemer med at afpsille nogle mkv filer med lyd har op dateret formware men det hjalp ikke nogen der har samme problem og samsungdk kender du til hvordan dette løses ??
skal sige det er over dnla
Hej RObo

Den kan god afspille MKV filer, Men kun hvis det er den rigtige H standard. Jeg har os et par stykker der ikke kan afspillet så omkoder jeg bare den til H.262 så virker det.

SamsungDK
Af samsungdk
Klaus- skrev:Hey samsungdk!

Jeg har et Le46a866 tv, har lige opdateret til seneste software opdatering gennem USB stick. Dog irriterer det mig at mit TV stadig ikke kan læse undertekst filer (nærmere betegnet *.srt)selvom filen bliver lagt ´på præcis samme filnavn som videoen.

En kammerat har lige købt et andet nyt 50" Samsung tv, modellen kan jeg ikke huske, den kan gøre tricket.

Kan du sige mig om der kommer en update så min også kan?
Hej K

Det kommer di A866 heller ikke til At suppotere undertekster. En update kommer ikke til at virker til det.

SamsungDK
Af Kickstart
Samsungdk:

Opdatere venligst din avatar. Tak :)
Af Czuba
Hej SamsungDk

Overvejer et køb af 855'ern. Men hvordan skal jeg forholde mig, når det kommer hjem i stuen og jeg får tændt for det første gang? Jeg tænker her på risikoen for Burn-in(retention). Både ved alm. tv-brug men også ved gaming på PS3.
Af samsungdk
Kickstart skrev:Samsungdk:

Opdatere venligst din avatar. Tak :)
Har prøvet men flatpanels melder fejl når jeg prøver. prøver lige på en anden pc.

Tak

SamsungDK
Af samsungdk
Czuba skrev:Hej SamsungDk

Overvejer et køb af 855'ern. Men hvordan skal jeg forholde mig, når det kommer hjem i stuen og jeg får tændt for det første gang? Jeg tænker her på risikoen for Burn-in(retention). Både ved alm. tv-brug men også ved gaming på PS3.
Hej C

Der vil altid være en risiko for burn in på plasma, nogle skærme er bedre end andre. denne her skærm er en af de bedste vi har for at undgå det, men der er altid forbehold, hvis du falder i søvn til TXT tv så kan vi ikke hjælpe. Håber du forstår.

SamsungDK
Af samsungdk
JBT skrev:Hej samsungDK
Hvordan ser det ud med en løsning på det.
Er det noget YouSee og Samsung måske kunne arbejde sammen om, for at finde en løsning.
Der sidder mange med et nyt Samsung TV, hvor programguiden ikke virker som den skal.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... gram+guide

Mvh JBT
Hej

Det er noget vi arbejder på, Det virker kun på DVB-T Desværre ikke på DVB-C. Jeg har lige fået en test rapport fra korea der kommer en test bus inden for de næste 2 måneder, der skal lave test på forskellige site i DK, på blandt andet dvb-C og DVB-T Dette problem er naturligvis noget der bliver en løsning på . Hvornår ved jeg ikke helt enu, men jeg lover jeg skriver til jer når jeg ved det.

SamsungDK
Af AdrN
Nu sidder jeg og overvejer at købe et ps50b551, hvor jeg vil bruge DVB-C til at YouSee. Har denne model de samme problemer med tuneren? Og hvad med støj?
Af zerotonnie
Hej..

Hvordan får jeg lyden fra min Computer over på mit fjernsyn (Samsung UE40B6050).. Har prøvet at tilslutte med et kabel med jack-stick i begge ender og et Minijack phonokabel, men det virker ikke... Skal jeg bruge et andet kabel eller nogle indstillinger der skal ændres??

Mvh Michael