Log ind med sociale netværk
				
                   
									  03 feb 2015, 06:39
					 #211800
						        
										
										
					
					
							Så har samsung uploaded en ny fil som der ikke er fejl i.
Om lidt ved jeg også om den fixer fejlen med Netflix
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Om lidt ved jeg også om den fixer fejlen med Netflix
									  03 feb 2015, 06:49
					 #211802
						        
										
										
					
					
							Nu virker Netflix med den seneste firmware opdatering til UE55H7005. 
Forhåbentlig er der ingen andre fejl
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Forhåbentlig er der ingen andre fejl

									  03 feb 2015, 07:42
					 #211803
						        
										
										
					
					
							Virker her også i dag.
Bare husk å koble til nettverket igjen etter oppdatering.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Bare husk å koble til nettverket igjen etter oppdatering.
									  03 feb 2015, 08:28
					 #211804
						        
										
										
					
					
							Vi har fulgt op på sagen i dag på forsiden:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1422946944
Jeg spurgte Samsung om en udmelding i går, men de er ikke vendt tilbage med et svar. Jeg ved ikke om de vil melde noget ud eller om de har nogen form for beklagelse over de massive problemer, men vi opdaterer hvis vi hører noget.
					
										
					  															  
                                        
										 
					 
					 
					    
                        					                        
                http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1422946944
Jeg spurgte Samsung om en udmelding i går, men de er ikke vendt tilbage med et svar. Jeg ved ikke om de vil melde noget ud eller om de har nogen form for beklagelse over de massive problemer, men vi opdaterer hvis vi hører noget.
									  03 feb 2015, 10:35
					 #211813
						        
										
										
					
					
							Den skal du nok uddybe. Jeg har aldrig været koblet fra netværk. Nåede dog ikke at nulstille tv inden jeg måtte på arbejde.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                
									  03 feb 2015, 10:40
					 #211814
						        
										
										
					
					
							-niller-
Jeg er koblet til wifi, og måtte koble til mitt trådløse nett igjen etter oppdatering.
Er du koblet til nettverk med kabel, så slipper du antagelig å gjøre noe.
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Jeg er koblet til wifi, og måtte koble til mitt trådløse nett igjen etter oppdatering.
Er du koblet til nettverk med kabel, så slipper du antagelig å gjøre noe.
									  03 feb 2015, 11:07
					 #211816
						        
										
										
					
					
							Har nu gennemført opdatering via USB stik.
Og nu er alt OK med Netflix.
Tak for hjælpen til alle.
mvh
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Og nu er alt OK med Netflix.
Tak for hjælpen til alle.
mvh
					Opret konto
				
                    For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto
				
								 
				  							    


