Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kamikazedk
MadMartigan1978 skrev:Fedt, giver et godt billede af hvor vi lander på BF
Hvordan? Du kan ikke sammenligne priserne på en enkelt butiksåbning med priserne til Black Friday.
Af MadMartigan1978
kamikazedk skrev:
Hvordan? Du kan ikke sammenligne priserne på en enkelt butiksåbning med priserne til Black Friday.
Nej, men det beviser da hvor langt de "kan" gå ned.
Personligt tror jeg de kommer længere ned end det..
Af kamikazedk
MadMartigan1978 skrev:
kamikazedk skrev:
Nej, men det beviser da hvor langt de "kan" gå ned.
Personligt tror jeg de kommer længere ned end det..
Jeg er ikke enig. "Historisk" set så er de laveste priser at finde til de forskellige enkelte butiksåbninger/genåbninger. Jeg er ret sikker på, at du ikke finder fx C8 billigere til Black Friday - og heller ikke ligeså billigt som i Power på fredag.
Brugeravatar
Af bbplayer
kamikazedk skrev:Jeg er ikke enig. "Historisk" set så er de laveste priser at finde til de forskellige enkelte butiksåbninger/genåbninger. Jeg er ret sikker på, at du ikke finder fx C8 billigere til Black Friday - og heller ikke ligeså billigt som i Power på fredag.
Helt enig, mener også åbnings tilbudene er undtagelser men intet man kan konkludere mere ud fra, end at priserne kan komme derned men ikke at du ser dem være der de næste uger/måneder. Måske når modellen kører på sin sidste dage, som nu er forlænget på OLED, da kvaliteten er så høj på billede, trækker eol ud på de skærme.
Brugeravatar
Af bbplayer
Og så må man jo erkende, at de tilbud hos elgiganten / Holbæk IKKE er åbningstilbud, nærmeste er nok fejring af Powers åbning og derfor de priser :) Så mit sidste indlæg er ikke helt korrekt, for det sker jo at priserne dropper så langt ned, også når det ikke er åbnings tilbud. :)

Synes bare jeg ville rette op på det udsagn ligefør omkring "historisk" set, som er delvist forkert, for elgiganten bekræfter jo at have gode tilbud og ikke gør andet end fejre Powers åbning den dag.
Af DemonTwisterz
Hmmm, jeg bliver sgu nødt til at tage til Holbæk på fredag... er der nogen af jer der ved om Powers kantstenslevering også gælder når man køber varen i butikken? Jeg kan ikke have fjernsynet med under armen til Odense, så jeg er lidt afhængig af at de gider levere det for mig.
Af kamikazedk
bbplayer skrev:Og så må man jo erkende, at de tilbud hos elgiganten / Holbæk IKKE er åbningstilbud, nærmeste er nok fejring af Powers åbning og derfor de priser :) Så mit sidste indlæg er ikke helt korrekt, for det sker jo at priserne dropper så langt ned, også når det ikke er åbnings tilbud. :)

Synes bare jeg ville rette op på det udsagn ligefør omkring "historisk" set, som er delvist forkert, for elgiganten bekræfter jo at have gode tilbud og ikke gør andet end fejre Powers åbning den dag.
Udsagnet gælder jo sådan set stadig, for det er jo i forbindelse med en ny butiksåbning - det er bare den nærmeste konkurrent der "partycrasher" :) Og det er i øvrigt jo kun enkelte tilbud der bliver matchet.
Brugeravatar
Af bbplayer
kamikazedk skrev:
bbplayer skrev:Og så må man jo erkende, at de tilbud hos elgiganten / Holbæk IKKE er åbningstilbud, nærmeste er nok fejring af Powers åbning og derfor de priser :) Så mit sidste indlæg er ikke helt korrekt, for det sker jo at priserne dropper så langt ned, også når det ikke er åbnings tilbud. :)

Udsagnet gælder jo sådan set stadig, for det er jo i forbindelse med en ny butiksåbning - det er bare den nærmeste konkurrent der "partycrasher" :) Og det er i øvrigt jo kun enkelte tilbud der bliver matchet.
Ikke korrekt, Elgiganten har intet med Power at gøre, og deres produkkter eller match er urelevant, det var spørgsmålet om hvornår de lave priser kunne ses, og det kan de altså også uden at butikken står for en åbning, og elgiganten har været der længe.
og fakta siger flere andre elgiganten/power har lavet samme nummer og har igen, sat priser langt ned og lavere end normalt, og ikke på en åbningsdag for dem selv.
Af Simon R.
DemonTwisterz skrev:Hmmm, jeg bliver sgu nødt til at tage til Holbæk på fredag... er der nogen af jer der ved om Powers kantstenslevering også gælder når man køber varen i butikken? Jeg kan ikke have fjernsynet med under armen til Odense, så jeg er lidt afhængig af at de gider levere det for mig.
Det gør de da. Jeg købte selv et køleskab da Roskilde åbnede - det kunne jeg heller ikke have med under armen :D
Af Coolsmarti
Man skal være varsom. Jeg købte mit A1 på Singles Day i Elgiganten. Det var hverken billigere til Power's åbning i Lyngby, eller nogen steder til Black Friday.
Af kamikazedk
bbplayer skrev:
kamikazedk skrev:

Ikke korrekt, Elgiganten har intet med Power at gøre, og deres produkkter eller match er urelevant, det var spørgsmålet om hvornår de lave priser kunne ses, og det kan de altså også uden at butikken står for en åbning, og elgiganten har været der længe.
og fakta siger flere andre elgiganten/power har lavet samme nummer og har igen, sat priser langt ned og lavere end normalt, og ikke på en åbningsdag for dem selv.
Jeg skriver jo heller ikke, at de har noget med hinanden at gøre - jeg ved godt det er to forskellige koncerner. Jeg skriver at de bedste tilbud kommer i forbindelse med butiksåbninger/genåbninger og så kommer der så nogle afledte events fra konkurrenten i nærområdet. Det de plejer at kalde "partycrashing".

Men vi behøver vist ikke tærske mere rundt i det :)
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 203