Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 01 okt 2025, 12:47 Jeg tror kun det er i Skive. De skriver åbningstilbud med 100 stk.
Det blev afsløret i går på powers hjemmeside at tilbudene gælder i alle butikker og online fra fredag til søndag.

mange gode tilbud bla nye prisrekorder på Macbook air m4 til 6.499 kr, mac mini til 4.000 kr, Airpod max til 2.999 kr og lidt flere Apple ting.

Og russeren fra sidste år som lækkede M4 macbook pro, har igen lækket macbook pro m5 og ipad pro m5 med specs og benchmark tal og hele balladen.
Men ATV skjuler sig godt :)
Du har nok ret, det er dig der er journalisten og har kontakt til butikken. Men sådan som de skriver tingene, forstår jeg det bare som at Skive åbningsavisen er landsdækkende for online handel.
Men det er da muligt at det ikke er de samme tilbud som Skives åbningsavis for det de kalder for landsdækkende tilbud.
I så fald har jeg desværre kommet til at sprede lidt misinformation.
Efter opdateringen til TVOS 26, så er der lib sync problemer i Netflix, når match framerate er slået til 😡

Har i øvrigt også tit problem med at bitraten er latterligt lav, så det ligner et gammelt slidt VHS optagelse.
En genstart af Netflix løser problemet.

Alle andre streamingtjenester har ikke disse problemer.
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 118