01 apr 2011, 10:51

GuffeDK skrev:Jeg tror ikke der er nogle som med 100 % sikkerhed sige hvad forskellen er på de 2 udover design. Men det forlyder, at billedchippen I EU er helt ens og billedkvaliteten er helt ens. Samtidig forlyder det, at D8005 er hurtigere til Smart TV delen og har mere plads til Apps. Ellers skulle de være helt ensbendix skrev:Tak :PGuffeDK skrev:Nu har jeg købt 40D7005 i Fona.Tillykke med den :-)
Clouding har jeg ikke umidelbart oplevet på den. Er der nogen der har nogen anbefalet indstillinger til billedet?
Og så vidt jeg har forstået det er 7005 og 8005 ikke det samme udover 8005 har en stål ramme på ?
Prøv at slå alt billedforbedring fra.
Sæt den i Movie mode, varm 1 kontrast 85 lys på 50 så er du nået et stykke. Evt gamma på 0 og backlight på 9
Det vil jeg lige prøve
Er der nogen der ved om der kommer et nyt vægbeslag til de nye modeller? Fik et samsung beslag med i går der skulle passe til 40 - 55 tommer WMN1000B, men den passer ikke den der stål snor er simpelthen for lang. Men fandt ud af at det væg beslag jeg havede passede fint det var den mindre model til den jeg fik med i går den der passer til 32 - 37.
Og kan nogen bekræfte at forskellen kun er design på 8005 og 7005

LG 65CX