25 sep 2025, 22:37
Jeg var ikke klar over dansk sprog på ATV+. Gælder det også fx deres dinosaur-programmer? Jeg har en meget dinosaur-begejstret herhjemme, som endnu ikke forstår engelsk.
Rasmus Larsen skrev: ↑25 sep 2025, 07:47 Ja der mangler mere robust multibruger support, men det vil nok kræve noget smart autentificering. Selvfølgelig kunne man bare have en PIN-kode på voksenbrugerne, men måske de pønser på noget smartere ("multi Face ID" via indbygget kamera)?Det er alligevel skridtet videre (i hvert fald for de mindre) at finde ud af at skifte bruger end blot at lokalisere Youtube-ikonet, så for min skyld behøver de ikke indføre kodeværk og alt sådan noget.
Vi har på også YouTube fra alle TV-skærme herhjemme pga. børnene. De har sidenhen set meget bedre og mere lærende børne.tv fra bl.a. DR, TV 2, Netflix og Apple (som i øvrigt kan sættes til dansk sprog).
Jeg var ikke klar over dansk sprog på ATV+. Gælder det også fx deres dinosaur-programmer? Jeg har en meget dinosaur-begejstret herhjemme, som endnu ikke forstår engelsk.