Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nå...gik så heldigvis lidt bedre idag. Blev ringet op en halv time før og chaufføren kom og hentede det efter planen...så nu venter jeg bare i spænding hvad de kommende dage bringer..:-) En reperationen eller pengene tilbage vil jo være det optimale, men butikken hvor jeg købte det i er jo lukket, så hvem skal lige dette det i så fald? Tror nok mest på at de enten afviser eller tilbyder mig et XF90...
Var/Er Sony Center ikke en kæde butik? Der er jo andre i Danmark, så fordi en lukker så mener jeg de andre dækker, eller hovedsæde for kæden dækker denne. Måske ikke men jeg tror ikke man kan frasige ansvar fordi en butik lukker, selvom den måske kun er på licens, så er der nok en hovedansvarlig, når nogen lukker i kæder af forskellige typer.
Nå, så blev det min tur til at opdage 2 tordenfluer i min skærm. Den ene fylder alligevel omkring 10-15 pixels, så helt lille er den ikke.

Min skærm er dog en Samsung 65KS8005. Den er købt ved Power for lidt under halvandet år siden. Så nu er jeg igang med at oprette en sag ved dem.

Bliver spændende at se om de håndterer det lige så professionelt, som man kan læse herinde at Elgiganten har gjort, eller hvad der kommer til at ske.

Jeg skal nok holde jer opdateret herinde om, hvordan reklamationen ved Power forløber.

Men hvor er det dog bøvlet, at så store producenter ikke kan finde ud af at samle deres varer ordenligt, så man slipper for at skulle igennem det her.
Øv....men ja, hold os gerne opdateret. Altid spændende at høre hvordan de forskellige sager behandles.

@bbplayer: Er enig, men ved ikke helt hvordan det fungerer. Tror stadigvæk mest på en afvistning eller en XF90. Tror såmænd også jeg ville blive rigtig godt tilfreds med en XF90, da jeg jo ser rigtig meget sport. Vil nok bare savne det lækre design fra min XE93.
reptilen skrev:Nå, så blev det min tur til at opdage 2 tordenfluer i min skærm. Den ene fylder alligevel omkring 10-15 pixels, så helt lille er den ikke.

Min skærm er dog en Samsung 65KS8005. Den er købt ved Power for lidt under halvandet år siden. Så nu er jeg igang med at oprette en sag ved dem.

Bliver spændende at se om de håndterer det lige så professionelt, som man kan læse herinde at Elgiganten har gjort, eller hvad der kommer til at ske.

Jeg skal nok holde jer opdateret herinde om, hvordan reklamationen ved Power forløber.

Men hvor er det dog bøvlet, at så store producenter ikke kan finde ud af at samle deres varer ordenligt, så man slipper for at skulle igennem det her.
Det er “interessant” så meget det fylder pt med udyr i skærmene for det må
Presse producenter og sælgere.
For ikke lang tid siden var der få sager, nu er det altså tit de dukker op.
Jeg har selv en sag kørende på 18 måned imod cinemagic og en Panasonic skærm.

Lcd/led er en teknik der bare gør set muligt det problem her. Nogen har så sikkert bedre afhjulpet problematikken end andre.
Allerede da mit plasma døde var jeg ked af at skulle på lcd, da jeg virkelig har set mange skærme med tordenfluer i.

Så ja det er ikke nødvendigvis “bare” dårligt håndværk.
Men det er rigtig skidt
Ringene til Elgiganten for lidt siden.

De kunne ikke svare mig på om jeg fik en ombytter eller tv´et blev lavet eller hvad der skete.

Kun dette :

Historik
22-08-2018 17:23: Sag oprettet Submit
24-08-2018 13:55: Vare afhentet af chauffør Submit
24-08-2018 15:07: Vare afleveret på værksted af chauffør Submit
27-08-2018 06:57: Vare indscannet på værksted Submit
27-08-2018 10:54: Afventer svar fra leverandør Submit
27-08-2018 10:55: Afventer reservedele. Forventes repareret den 03-09-2018

Som kunne være begge dele, så jeg må vente og se.

Kan jo heller ikke kræve at få det ombyttet, kun at jeg få et tv retur som virker 100%

Bromberg:
Hvad er problemet i dit tilfælde? Også de små pis dyr?
Ok..det var da dælme efffektivt. Men det var også et andet værksted end ServiceCenter gruppen såvidt jeg husker? Og hvis jeg husker rigtigt, så er det da lidt spøjst at Elgiganten bruger forskellige steder til at håndtere disse sager...
Jeg ville nok ringe til El-Giganten og forklare, at du har talt med ServiceCenter Gruppen, og hvad du har fået at vide, og at du ikke bare vil acceptere at man pludselig dukker op med et XF9005. Bare sådan for at foregribe bøvl og ekstra tid.

M.v.h.
Ja giv dem et ring og hør om der er nyt i sagen , Og iøvrigt dejligt for at dig at det forløber så let , selv om de bare følger reglerne så kan man godt rose dem .
Og ja Susanne Birgitte og Hanne i telefonslusen fatter ikke meget om sagen , de sender alt info videre til de høje herrer . Så bær over med dem
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22