28 aug 2018, 13:14
Jeg har så købt mit i Sony Center, så ikke så aktuelt hvad El Giganten har stående..:-)
reptilen skrev:Nå, så blev det min tur til at opdage 2 tordenfluer i min skærm. Den ene fylder alligevel omkring 10-15 pixels, så helt lille er den ikke.Det er “interessant” så meget det fylder pt med udyr i skærmene for det må
Min skærm er dog en Samsung 65KS8005. Den er købt ved Power for lidt under halvandet år siden. Så nu er jeg igang med at oprette en sag ved dem.
Bliver spændende at se om de håndterer det lige så professionelt, som man kan læse herinde at Elgiganten har gjort, eller hvad der kommer til at ske.
Jeg skal nok holde jer opdateret herinde om, hvordan reklamationen ved Power forløber.
Men hvor er det dog bøvlet, at så store producenter ikke kan finde ud af at samle deres varer ordenligt, så man slipper for at skulle igennem det her.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.