Log ind med sociale netværk

14 okt 2014, 12:19

Der er bare stadig ikke kommet ny firmware til F8505... (og vel heller ikke til F8005, F7005).

14 okt 2014, 14:15

Hej, jeg har netop fået dette svar fra Samsung:
Tak for din mail til Samsung Support!
Vi har fået tilbagemeldinger fra kunder med F8005 TV model at opdateringen er kommet ud til den.
Så prøv at gå Menu -> Support -> Software Opdatering -> Opdater Nu og hent den nye opdatering!
For at få HbbTV til at virke skal du når TV'et har opdateret og slukket og tændt sig selv, gå ind i Smarthub -> Samsung Apps og hent HbbTV applikationen og installer den.
Så starter du HbbTV app'en og enabler Datatjeneste.
Herefter venter du nogle minutter og så går du Menu -> Support -> Datatjeneste -> Aktiver
Hvis du har flere spørgsmål, kontakt os meget gerne igen.
Med venlig hilsen
Samsung Support
Og har herefter konstateret at version 1120 er kommet til UE46F8005.
..., og har nu også konstateret, at det virker. Der er dog en enkelt fejl i ovenstående instruktion: man skal gå ind i Menu -> SYSTEM -> Datatjeneste og Aktivere. Jeg måtte også genstarte for at få det til at virke.

Tak for din mail til Samsung Support!
Vi har fået tilbagemeldinger fra kunder med F8005 TV model at opdateringen er kommet ud til den.
Så prøv at gå Menu -> Support -> Software Opdatering -> Opdater Nu og hent den nye opdatering!
For at få HbbTV til at virke skal du når TV'et har opdateret og slukket og tændt sig selv, gå ind i Smarthub -> Samsung Apps og hent HbbTV applikationen og installer den.
Så starter du HbbTV app'en og enabler Datatjeneste.
Herefter venter du nogle minutter og så går du Menu -> Support -> Datatjeneste -> Aktiver
Hvis du har flere spørgsmål, kontakt os meget gerne igen.
Med venlig hilsen
Samsung Support
Og har herefter konstateret at version 1120 er kommet til UE46F8005.
..., og har nu også konstateret, at det virker. Der er dog en enkelt fejl i ovenstående instruktion: man skal gå ind i Menu -> SYSTEM -> Datatjeneste og Aktivere. Jeg måtte også genstarte for at få det til at virke.
									  14 okt 2014, 14:32

Tja, det er i hvert fald stadig firmware 1118 der er på deres hjemmeside ved ps64f8505... og prøvede i weekenden den automatiske opdatering via tv tv'et, og der fandt den heller ikke noget.
Må prøve igen senere.

Må prøve igen senere.

05 nov 2014, 18:08

Måske et meget DUMT spørgsmål.
TV (UE46F6275) opgraderet til seneste (VERSION : 2102.2)
DONE
HBBTV slovakia WIDGET installeret
DONE
Menu -> Support -> Datatjeneste -> Aktiver
DONE
Men hvordan kommer man så til at se DR.nu? Hvad er det jeg ikke har forstået?
HBBTV slovakia WIDGET bliver ved med at sige at jeg skal gå til Menu -> Support -> Datatjeneste og aktivere (men det har jeg jo gjort).
Udbyder er Stofa (Aarhus antenneforenning)
/GCE

TV (UE46F6275) opgraderet til seneste (VERSION : 2102.2)
DONE
HBBTV slovakia WIDGET installeret
DONE
Menu -> Support -> Datatjeneste -> Aktiver
DONE
Men hvordan kommer man så til at se DR.nu? Hvad er det jeg ikke har forstået?
HBBTV slovakia WIDGET bliver ved med at sige at jeg skal gå til Menu -> Support -> Datatjeneste og aktivere (men det har jeg jo gjort).
Udbyder er Stofa (Aarhus antenneforenning)
/GCE
									  05 nov 2014, 19:45

HBB TV har sluttet at fungere på både mit 2013 F og 2014 H TV. I alle fald for H TVet har der været en firmware opdatering. Jeg har godt nok indstillet til Engelsk SMART-TV, men det har virket tidligere. Nu får jeg bare "Not available".

Using Tapatalk

11 nov 2014, 15:36

Hej
Jeg har præcis samme oplevelse som GCE - dvs. Widget installeret, datatjeneste enabled, men alligevel melder widget tilbage at jeg skal enable datatjeneste.
Har haft widget afinstallerer og gen-installeret og prøvet flere kombinationer af rækkefølge for opstart, aktivering, sluk/tænd af TV.
Undres meget over hvorfor det virker for nogen, men ikke for andre...og hvorfor man skal søge personlig hjælp, i stedet for at Samsung meldte officielt og helt entydigt, hvordan det fungerer...!!!
Mit setup...
Cable: YouSee
TV: UE32F5505
Fw: 2102.2 (fra ultimo okt, så vidt jeg husker)
Nogen, der har hints til løsning?
Mvh. Landhoff

Jeg har præcis samme oplevelse som GCE - dvs. Widget installeret, datatjeneste enabled, men alligevel melder widget tilbage at jeg skal enable datatjeneste.
Har haft widget afinstallerer og gen-installeret og prøvet flere kombinationer af rækkefølge for opstart, aktivering, sluk/tænd af TV.
Undres meget over hvorfor det virker for nogen, men ikke for andre...og hvorfor man skal søge personlig hjælp, i stedet for at Samsung meldte officielt og helt entydigt, hvordan det fungerer...!!!
Mit setup...
Cable: YouSee
TV: UE32F5505
Fw: 2102.2 (fra ultimo okt, så vidt jeg husker)
Nogen, der har hints til løsning?
Mvh. Landhoff
						 Senest rettet af Landhoff 11 nov 2014, 15:38, rettet i alt 1 gang.

11 nov 2014, 15:44

Super...virker også her...!   

Det var bare ikke sådan jeg forventede det ville virke. Troede det var en app man startede og skulle konfigurere.
Nogen der ved hvor man finder info om brugen/konfiguration af det, hvilke kanaler der understøtter etc.?
Mvh. Landhoff

Det var bare ikke sådan jeg forventede det ville virke. Troede det var en app man startede og skulle konfigurere.
Nogen der ved hvor man finder info om brugen/konfiguration af det, hvilke kanaler der understøtter etc.?
Mvh. Landhoff
									  12 nov 2015, 22:32

TV Samsung 65ES8005
Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450

Surround-højttalere til salg
Front Paradigm Reference Studio 80
Center+bag Paradigm Reference LCR-450
									  16 nov 2015, 12:54

Ah hvor fedt, tak for guiden! 
Først en lækker test af Chromecast 2, og nu denne guide! Har været for længe væk fra det her forum

Først en lækker test af Chromecast 2, og nu denne guide! Har været for længe væk fra det her forum

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto