27 maj 2006, 20:56
#5632
Jeg købte min på ebay (helt ny), og Dells support vil ikke hjælpe mig når jeg ikke har et fakturanummer.
Dog tror jeg heller ikke at de kunne hjælpe meget.
Meget, meget mærkeligt.
Men det har tilsyneladende ikke noget med Radeon/geforce at gøre...
Manse skrev:Rasmus: Jeg har selv prøvet via USB'en på skærmen og på computeren. Det er det samme.Det har jeg også. Det har intet med det at gøre. Når jeg nævnte det med USB-hubben, var det blot for at høre om der var andre der havde problemer med USB-hubs generelt. Med andre ord: off-topic.
Manse skrev: Jeg har nogle andre tråde som du kan kigge på:Det har jeg skam også, men på den anden side er det måske ikke ligefrem rimeligt at man skal skifte computeren ud pga. en ny skærm.
http://forums.us.dell.com/supportforums ... rue#M53633
http://forums.us.dell.com/supportforums ... rue#M52859
Som der står i en af de indlæg, blev problemet løst ved at købe en ny computer. Jeg overvejer at købe en og se om problemet stadig er det samme.
Jeg købte min på ebay (helt ny), og Dells support vil ikke hjælpe mig når jeg ikke har et fakturanummer.
Dog tror jeg heller ikke at de kunne hjælpe meget.
Manse skrev: En af mine kammerater har samme skærm. Hans gfx er et Radeon 9000 og han har fortalt mig at det kører glimrende. Måske skulle man som du selv siger prøve med et Radeon?Jeg har som sagt også prøvet den på bærbare computere. Der er intet problem. Det der er meget, meget mærkeligt, er at min computer jo ikke har noget problem når min gamle Samsung-skærm er sat til. Som om selve kompatibilitetsproblemet er mellem *selve skærmen* og grafikkort/chipset/processor/whatever.
Meget, meget mærkeligt.
Men det har tilsyneladende ikke noget med Radeon/geforce at gøre...
