Log ind med sociale netværk
26 mar 2008, 15:54
Dunno med menuerne men der er nok ikke dansk manual med og hvis det fucker op så skal du nok selv sende det til BJ Trading (som så nok sender det videre)..... Hvis der er dansk panasonic garanti på så kommer panasonic dude'sne og henter det eller fixer det på stedet.
Sådan har jeg forstået det der garanti pjat ... ret mig hvis det er falsk
Sådan har jeg forstået det der garanti pjat ... ret mig hvis det er falsk
26 mar 2008, 20:06
Det er den nu ja. Jeg ringede til dem for at hører om det kunne passe, da jeg ikke ville bestille noget, og så få noget andet, og det sagde han ja til. Jeg fik den til 8000 inklusiv forsendelse. Jeg kan godt se at den nu er blevet sat op, og at der er kommet en produktbeskrivelse af den 
27 mar 2008, 12:30
...og hvorfor står der følgende på deres side når man trykker på BJ Tranding @ hifipriser
"Denne vare er ikke længere tilgængelig på vor side !!
Den er enten udgået eller der er så lang leveringstid
på varen at vi har valgt ikke at have den på vores
webshop."

"Denne vare er ikke længere tilgængelig på vor side !!
Den er enten udgået eller der er så lang leveringstid
på varen at vi har valgt ikke at have den på vores
webshop."
27 mar 2008, 14:04
Montex. Det er vel pga det der står. Den kommer nok op senere..
Kalven. Okay, så har de lavet prisen om en gang til. Jeg fik den til 7800+fragt. så lavede de prisen om til 7999, og så lavede de den om til 8999, og det kostede den igår aftes ved jeg.
Men om de sat prisen ned igen, ja det aner jeg sgu ikke
Kalven. Okay, så har de lavet prisen om en gang til. Jeg fik den til 7800+fragt. så lavede de prisen om til 7999, og så lavede de den om til 8999, og det kostede den igår aftes ved jeg.
Men om de sat prisen ned igen, ja det aner jeg sgu ikke
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto