Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Måske ville Toshiba C3000P eller C3030 være et godt bud.
Af keler
yakken skrev:Hehe, ja det er jo så en anden sag. Jeg vil give dig ret i at 32" hurtigt bliver for småt og hvis du allerede nu kan sige at det er et problem, så vil du blive træt af størrelsen hjemme i stuen inden længe. Mere vil have mere, som man siger :)

Det er dog et problem at finde en ordenlig skærm i større størrelser til dit budget, men hvis du vil ofre et par tusinde mere, så kan du sagtens få en god 42" skærm. Faktisk så kan man pt. få en Samsung Q97 plasma-skærm på hele 50" for bare 10.000 kr. og det er virkelig et godt køb til prisen. Vi har anmeldt Q96 modellen her på siden (samme TV blot med en lille designændring).

I 42" genren udsender Panasonic deres nye PX80 modeller i starten af marts og priserne kan nok findes til omkring 8.500 kr. Det vil absolut være værd at holde øje med.
8500,-? Tror du virkelig det? (ingen sarkasme) :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ikke i DK, men hvis du er villig til at købe fra udlandet tror jeg det er ganske sandsynligt at du finder priser så lavt som dét. Det bliver måske ikke lige på lanceringsdatoen at du skaffer det så billigt, men giv lige markedet lidt tid til at stabilisere sig, så lagrene kan fyldes...

Den danske pris hos en autoriseret Panasonicforhandler er trods alt kun omkring de 12.000 kr.
Af keler
Det har du ret i. Jeg har fået prisen ned ved en aut. panaforhandler til 10.800,- med inkl. fragt. Ved ikke om jeg skal slå til. Hvis de kommer ned omkring 9000,- er det jo meget sparet, men så er det selvf. parallelimport + ingen fysisk butik. Så ved ikk helt..

Nå, det var lidt trådkapring.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vil man være først, så koster det. Hvis du ikke har travlt, så kan du spare penge og hvis du venter for evigt, så kan du måske få den gratis ;)