Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
JornH skrev: 28 aug 2026, 03:24 Her hvor jeg bor virker Telmore ikke ret godt, men bor lige ved siden af mast med Yousee…
Telmore bruger også den mast - Telmore er en del af TDC Brands (tidligere Nuuday), som også YouSee er.
Senest rettet af lunddal 28 aug 2026, 14:06, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja der er flere som bruger TDC, Flexii, Callme, Telmore, og Eesy.
Af lunddal
Call me er en del af Norlys (tidligere Telia) og bruger selvfølgelig TN-netværket. Altså ikke TDC NETs netværk.

Flexii ejes af 3 og benytter derfor det netværk.

Telmore og Eesy er begge i TDC Brands koncernen.
Af JornH
Ja, det var vist da jeg i en kort periode havde Callme, min telefon ikke ville køre i 5G ude ved masten, men det er år tilbage, jeg har og havde Telmore og Norlys på en telefon der kun kører i 3G.
Brugeravatar
Af Radiomanden
lunddal skrev: 28 aug 2026, 14:10 Call me er en del af Norlys (tidligere Telia) og bruger selvfølgelig TN-netværket. Altså ikke TDC NETs netværk.

Flexii ejes af 3 og benytter derfor det netværk.

Telmore og Eesy er begge i TDC Brands koncernen.
Se øverst på denne liste Flexii står som både brug af TDC og 3 Net. https://mobilabonnement.dk/mobilselskaber/
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har godt nok Flexii mobil abonnement, men har ikke sat mig ind i hvilket net de bruger, det virker som det skal og prisen er lav det er det vigtigste. Fri tale 25 Gb Data som hos tidligere udbyder men 3 gange billigere.