Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Oplever samme problem både med TV2 Play livekanaler og Viaplay fodboldkampe. Har lagt mærke til at det ofte sker under reklamepauser under livesport.

Mit setup er det nyeste Apple TV 2022 med Ethernet kabel direkte fra min UCG Fiber. 300/300 fiberforbindelse fra EWII.

Har forsøgt at nulstille Apple TV, slette TV2Play og ViaPlay apps, slukke router og skifte DNS til Cloudflare. Intet hjælper og det sker periodisk og har stået på i ca. 2 år.

Ser frem til at hører om andre forslag til fikse dette.
Så er det billigere med en Google Streamer der er ingen problemer.
De kan købe min Google tv Streamer hvis nogen vil prøve, jeg er ikke tilhænger af at den måde den bare skal tilsluttes til strømmen med en oplader…
Ikke på samme måde, en oplader er noget man bruger til ipad eller telefon… men mit største anke er jeg ikke kan slukke den…
TV2 skriver selv at livekanaler er surround og arkiv er stereo og at man derfor skal prøve at sætte enhedens lydindstillinger til stereo og se hvordan det går.
Det er både på Google TV og Apple TV.
Og hvis man har et lydanlæg at man også kan prøve at koble det fra og få lyd fra TV i stedet.

For mig virker det som om at løsningen er at man kontakter TV2 og forklare hvad problemet er og derefter opsiger abonnementet indtil TV2 får det løst.
Man kan jo ikke opsige vil man se noget på Play, jeg vil fra imorgen se tennis i 8-10 timer hver dag og nat…

Det er jo jer der har et problem, da TV 2 Play virker ok…
JornH skrev: 03 mar 2026, 05:19 Ikke på samme måde, en oplader er noget man bruger til ipad eller telefon… men mit største anke er jeg ikke kan slukke den…
Når den styres via CEC, så slukker den når TV slukker, er den tændt når der skal bruges anden HDMI, eller TV så slukker den selv efter en kort tid med inaktivitet når den er på Homescreen, det har jeg stillet den til.