Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kjang skrev:PeterD, rimelig gammel artikel på Samsung. Man må gå ud fra, der er sket meget på et år.
Hvis der er ændret meget, så har jeg lige misset dokumentationen i forskellige uafhængige tests.

Jeg ønsker bare du får den overordnede set BEDSTE skærm til prisen når AL markedsføring og bling-bling er skåret fra..

Er det Samsung, Philips, LG, Sony, Panasonic..? Er det Samsung..så er det bare fint..
PeterD skrev:
Kjang skrev:PeterD, rimelig gammel artikel på Samsung. Man må gå ud fra, der er sket meget på et år.
Hvis der er ændret meget, så har jeg lige misset dokumentationen i forskellige uafhængige tests.

Jeg ønsker bare du får den overordnede set BEDSTE skærm til prisen når AL markedsføring og bling-bling er skåret fra..

Er det Samsung, Philips, LG, Sony, Panasonic..? Er det Samsung..så er det bare fint..

Fuldstændig enig!
Interfacet er dog også super vigtigt for mig, hvilket fungerer fint på dette Panasonic. Firefox OS tror jeg det er. Men det ved jeg ikke om du ser som bling..

Jeg savner dog HBO app, som Panasonic åbenbart ikke har indgået aftale med HBO om..