Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

@PeterD

Hver eneste tråd, der har samsung i overkrift, gentager du dig selv med "samsung er ok, men har mange kvalitetsproblemer, og det er faktum..",

Hvis dit formål er at få folk til at fravælge samsung, så gør du dig selv en stor tjeneste ved at lade være med at skrive dine "sandheder". Så kan det være, folk kan dig tage lidt mere seriøst.

Det er dig, der starter med at skrive, at samsung er et dårligere mærke. "De sælges kun pga design og velsmurt marketingmaskine. " Er det dine begrundelser / dokumentation på andre mærker er bedre end samsung?

Selv om samsungs tv generelt får gode anmeldelser rundt omkring og bliver rost for deres billedkvalitet, bliver du ved med at påstå, det kun er de intetanende, der køber deres produkter. Det er selvfølgelig en fornærmelse mod samsung kunder, og så er det da klart, at så mange reagerer på dine gentagne vrøvl.

Jeg vil opfordre dig til at nærlæse Bent peterssons oplæg en gang til. Han beskriver meget godt, hvad problemer er med dine påstande. Hvis du VIL forstå det, altså.
Bent odense skrev:@bentpetersson:
Det er rigtig at Sony ikke laver paneler selv.Sony's modeller med IPS-panel skulle komme fra LG.
Og så må man heller komme tilbage til op.Ca.50" LG, Samsung, Sony - med eller uden 4k til stuen???
Beklager. Jeg skulle have skrevet, at alle Sony's LCDpaneler, bliver produceret af Samsung ifølge aftaler fra 2012.

Vedr. IPS panelerne. Interessant. Du har sikkert et link som jeg må læse.
bentpetersson skrev:Tak alligevel Bent. Ja , og vi ser af og til endvidere, at såkaldte konkurrenter ligefrem benytter hinanden i nødsituationer mht produktenheder fx når efterspørgslen er stor, og der ikke kan leveres enkelte.
Ja,det har noget med kroner at gøre.Man får andre til at producere og udvikle.
Omkring valget af TV vil jeg også foreslå JU7005. Jeg foreslår yderligere, at du kan få lov til at afprøve TVet i 14dage derhjemme i ro og mag med ret til penge retur. Så har du, familie og venner god tid til at bedømme. Elgiganten tilbyder fx afprøvningen.

God fornøjelse med købet uanset dit valg
Du får IKKE et kvalitetsprodukt ved køb af Samsung, deres produkter har altid været af en svingende kvalitet, JEG taler af erfaring modsat mange andre, haft et Samsung 55" 8005 med tordenfluer, haft et 24" Samsung PC monitor hvor strømforsyning og panel stod af, haft et andet 24" PC monitor hvor afbryder og strømstyring stod af, haft 2 HD som stod af, og Samsungs kundeservice har været ikke eksisterende, jeg kan kun anbefale at du kigger efter et andet produkt end Samsung.

Undersøg via nettet og du vil finde mange problemer med Samsung, folk forsøger at bortforklare det med at Samsung sælger mere, men stadig i forhold til salg er fejlraten højre end andre mærker.

Desværre er det sådan, at i dag står Samsung for leveringen af paneler til andre producenter og derfor ser vi mange fejl udbredt fra Samsung til andre mærker.

Sony i X85 har fået Topanbefaling af Flatpanels trods de massive problemer der er med Sonys modeller.

Som markedet er i dag, vil jeg anbefale at se på LGs OLED nye generation, desværre koster de mange penge i dag, men de falder med tiden, og SKAL du købe i dag vil jeg anbefale du giver så lidt for tvet, især Samsung og skal det være et Samsung så køb endelig en ekstra forsikring eller en elektronikforsikring igennem dit forsikringsselskab, men vær klar over det IKKE er alt de dækker. eks. ikke tordenfluer.

TV i dag er i så ringe kvalitet, så kan man vente, så vent til OLED kommer ned i pris, har selv købt et LG 950V, imens jeg venter på at LGs OLED kommer ned i pris.

Dette er fra en tidligere Samsung kunde som ALDRIG køber Samsung mere, det er ikke et kvalitetsprodukt, og jeg anbefaler det ikke til familie og bekendte, fejlraten er for stor og Samsung er kloge nok til ikke at vil offentliggøre denne fejlrate, det er deres politik, og det ville skræmme kunder væk.
Pippin4 skrev:@PeterD

Jeg vil opfordre dig til at nærlæse Bent peterssons oplæg en gang til. Han beskriver meget godt, hvad problemer er med dine påstande. Hvis du VIL forstå det, altså.
Uden at vide det, vil jeg tro at den person du omtaler, selv har et Samsung tv, og er det sandt, siger det jo alt om manden, at han er ligeså utroværdig som personen har anklager for at tale usandt om Samsungs produkter.

JEG taler om personlige erfaringer fra mange af Samsungs produkter som alle har fejlet, DERFOR anbefaler jeg ikke deres produkter. 8-)
Og jeg og min nærmeste familie har ikke et eneste Samsung produkt der er gået i stykker. Pt har jeg en 4 år gammel Samsung bærbar, et Samsung plasma tv, 7 år gammel pc monitor på arbejdet. Familien har gang i deres billige 6 serie smart tv for 4 år i træk.....

Og hvad så...? Selv om jeg ikke har oplevet fejl, er jeg ikke så snotdum at påstå Samsung ikke laver produkter med fejl på.

Det er fint du har dårlige erfaring med Samsung, og at du derfor ikke vil købe eller anbefale det. Men dine oplevelser er ikke en endegyldig sandhed, så venligst undlad at udtale dig på vegne af resten af verdensbefolkningen.
JanTheMan skrev:
Pippin4 skrev:@PeterD

Uden at vide det, vil jeg tro at den person du omtaler, selv har et Samsung tv, og er det sandt, siger det jo alt om manden, at han er ligeså utroværdig som personen har anklager for at tale usandt om Samsungs produkter.

)
Hej Jan

Er du samme person, der optræder på flatpanels og recordere med to forskellige navne? Hvis Ja, hvilket navn har du på recordere?

Herinde har du du tidligere brugt samme ord om mig, men jeg mener, at det tidligere angreb blev fjernet af administrator, Er det ikke rigtigt eller husker jeg forkert. Hvis jeg husker forkert må du gerne gengive det i dit svar.

Hvis du er den samme, så har jeg vist tidligere endog tilbudt dig hjælp mht til juridiske formuleringer og også forsøgt at hjælpe på din tråd på Recordere.dk.

Men gider du ikke lige skrive samtlige sætninger ned, som, du mener, gør mig utroværdig, så tilbyder jeg at svare en for en, så vi kan få ryddet eventuelle misforståelser af vejen.

Tilbage til selve dit Samsung indlæg:

Du skriver,at TV i dag er i så ringe kvalitet. Skriv hvad du mener, så vi kan følge dig. Mit indtryk er noget helt andet, så lad os høre. Vi befinder os jo i et debatforum.

Hvis du hentyder til tordenflueproblemet, er det korrekt, at alle LCDskærme uanset fabrikat er plaget af disse små kravl, hvis de udsættes for de rette betingelser. Det ved vi nu.

Hvis man vælger et TV med LCDpanel og har haft tordenfluer og igen vælger et LCD på et nyt TV, og man bor samme sted, og fjernsynet står på samme sted, og man har samme livsstil, så vil man få nye tordenflueproblemer uanset fabrikat. Der behøver man ikke skifte fabrikat for, men blot vælge OLED. LED har også problemet.

Noget andet:
Jeg synes, at det er interessant, at du nævner andre Samsung produkter, der stod af mh til strømforsyning. Jeg har ikke tidligere hørt om dette problem hos samme person, så det er interessant at dyrke teknisk betragtet.

Har du overvejet om Ohms lov holder, og om dine ledningsdimensioner svarer til elektronikfabrikantens krav?
Ja, også elafbrydere, der ikke har den rette ledningstykkelse til fremføring, kan give samme problem.

Noget tyder på, at synderen skal findes i brugen af for tynde og muligvis for lange ledningsforbindelser, inden den medfølgende ledning til elektronikenheden begynder.

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig også om dette.
Mens du overvejer dine svar i debatten om troværdighed, Jan, vil du så forklare, hvorfor dit profilbillede her på flatpanels.dk er den tyske forbundskansler Angela Merkel, der skal ligne Adolf Hitler iført symboler og med baggrundsflag, hvor begge symboler skal ligne hagekors?

1) Hvad er meningen med download fra - ja, billedunderteksten i sig selv ....
http://is-a-cunt.com/2015/10/angela-merkel-2/

og 2) dernæst en anbringelse i dit profilbillede?

og 3) hvad er hensigten?

Faktisk forstår jeg ikke , at administrator ikke allerede har grebet ind.

Må jeg venligst få din forklaring, Jan, her i troværdighedsdebatten. Du har sikkert og forhåbentligt en god forklaring.