Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

dop skrev:@ Baxuz,

Super pris du fik den Sony 55w905'er til.

Lyder rigtig spændende det du fortæller, men jeg har lige kontaktet Elgiga's kundeservice, og de kan ikke bekræfte at det sælges nu/næste uge til 9999,- O-O O-O

Så jeg må jo bare vente til deres tilbuds avis kommer på gaden.

Vh
Den køre fra på mandag af :-)
Af Baxuz
Du kan roligt tage i Elgiganten før mandag og få den til prisen. Så er du også sikker på at få finger i en. Det er ikke altid de har mange på lager i de fysiske butikker. Jeg er super glad for vores tv. Hold da op et super flot billede det har.
Af dop
prøver i morgen at køre til ElGiga, iflg tilbuds avisen er det først på bud fra Torsdag.

Hvor har du købt henne ??

Vh
Af janbau
Hej er du hurtig kan du måske købe Sony W 905 i 40 " Tommer til prisen 5000 kr. Med en Full Care Forsikring så du får 4 års garanti samt fuld Pixel garanti samt noget med sikring af fjernbetjening + en del andre ting . Her lige selv købt et eksemplar , der stod 2 styk tilbage i Bilka Horsens . Pris på pricerunner 6999 kr. uden Full care forsikringen .
Af dop
OK, jeg tog chancen her til aften og kørte til Hillerød for at købe, men NJET jeg må vente til Torsdag hvor tilbudet starter :(( øvv havde lige set frem til nyt tv i weekenden.
Af Globulus
troopa85 skrev:http://tilbudsavis.elgiganten.dk/naeste_uges_avis/

Den er god nok med de 10k og det er en rigtig god pris, men hvor er det dog ulækkert som de lyver og skriver at før prisen var 20.000 kr og at man spare 10.000.
Tjo, det startede med at koste 23.999 men kom hurtigt ned i 20.000-lejet. Først til September droppede det til 15.000-17.000 og de sidste par måneder har det stabiliseret sig til 13.000-13.500 kr - som i øvrigt må siges at være en OK pris som jeg ikke er sikker på, at man kunne få det til hvis det ikke var fordi Elgiganten/Fona/Expert ligger og lurer på hinanden.

Jeg betragter mest af alt den seneste pris på 12.999 som værende en tilbudspris snarere end en førpris men selv om det ikke er direkte forkert at nævne en førpris på 19.999 så er det måske at smøre lidt tykt på at gå så langt tilbage. Måske en førpris på omkring de 15.000-16.000 var mere reel.
Hvad hvis valget stod imellem W905 og W805? Forskellen på tilbudsprisen er i denne uge 1000kr (elgiganten vs. expert), men er W905 det bedre? Udover de 1000kr skal man i princippet også smide ca. 800kr oveni for at få ekstra 3D briller. Jeg er mest vild med det passive 3D til W805, både fordi det er billigere, men det er også bare nemmere. Men vejer kvaliteten på billedet op for disse ting??
Af dop
Enig med troopa85 om at det er en klam måde som de kunstigt booster prisen op, har i lang tid været 12.999 så reelle besparelse er kun 2999 og IKKE 10.000 som deres påstand er.

Ydremere er det nu også blevet til et kø-tilbud, så man kan ikke købe online/pr tlf og afhente i varehuset indenfor 48 timer.... Blllaaaaaa ElFantaster !:( !:( !:(