Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MegaO
Slap dog af mand.. I taler sgu da manden fuldstændig ned.. Han prøvede bare at komme med inputs til evt. Pioneerfans..

Jesus.. Bare fordi nogle af jer sidder herinde 24/7 og ikk har andet at give jer til, er det ikke ens betydende med, at i behøver række en ned på den måde..

Og indrøm det nu, i stedet for at forsvare jer..

God jul!
Af allo
edinger:

hvorfor taler du om/nævner plasma?? - i linket står der ellers sort på hvidt at:

"...Unfortunately for fans of the sublime Kuro plasma displays, the company will only make 1080P LED models in 40-, 46- and 55-inch sizes..."

så jo! - jeg havde 'forventet' et godt LED tv fra Pioneer...
Brugeravatar
Af edinger
allo skrev:edinger:

hvorfor taler du om/nævner plasma??
Jeg spørger – men beklager, ikke mindst over for Megatron, at jeg ikke inkluderede en smiley :)
Af PhDream
MegaO skrev:Slap dog af mand.. I taler sgu da manden fuldstændig ned.. Han prøvede bare at komme med inputs til evt. Pioneerfans..

Jesus.. Bare fordi nogle af jer sidder herinde 24/7 og ikk har andet at give jer til, er det ikke ens betydende med, at i behøver række en ned på den måde..

God jul!
Tag dig lige sammen. ;)

Det er kun dig, der farer op i denne tråd, fuldstændig uden grund.

Ingen taler manden ned (hvad det så end betyder - du prøver måske på at skrive "taler ned til ham"). Han mener, at der er håb forude for Pioneer fans. Bl.a. jeg kommer med faktueller oplysninger om, at der er intet at håbe for, da Pioneer navnet nu er solgt og bruges på billige Thomson tv, dvs. der er intet Pioneer tilbage ud over navnet.

Men jeg indrømmer dog gerne, at jeg er herinde 24/7. Har intet arbejde, ingen familie, ingen venner, ingen andre interesser end Flatpanels forummet.
Af MegaO
PhDream skrev:
MegaO skrev:Slap dog af mand.. I taler sgu da manden fuldstændig ned.. Han prøvede bare at komme med inputs til evt. Pioneerfans..

God jul!
Tag dig lige sammen. ;)

Det er kun dig, der farer op i denne tråd, fuldstændig uden grund.

Ingen taler manden ned (hvad det så end betyder - du prøver måske på at skrive "taler ned til ham"). Han mener, at der er håb forude for Pioneer fans. Bl.a. jeg kommer med faktueller oplysninger om, at der er intet at håbe for, da Pioneer navnet nu er solgt og bruges på billige Thomson tv, dvs. der er intet Pioneer tilbage ud over navnet.

Men jeg indrømmer dog gerne, at jeg er herinde 24/7. Har intet arbejde, ingen familie, ingen venner, ingen andre interesser end Flatpanels forummet.
At tale manden ned er det samme som at sige man snakker grimt..

Men jeg mener det heller ikke så hårdt som det står, men man skriver ikke på den måde som fx edinger gør: "hvad regner du med? Blabla" :)
Som om han var dum at han ikk engang vidste det :)
Brugeravatar
Af edinger
@Megatron:

Hvis man kender allo og ved, hvordan han skriver, samt kender overtegnede og ved, hvordan han skriver, vil man nok afholde sig fra at fare sådan op 8)
Af MegaO
Nånå okay så.. Jamen så undskylder jeg da.. Meen igen, mente det ikke så hårdt som jeg skrev det! God jul alligevel! :)