Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Man kan se hvad DR har sendt de sidste 3-5 dage og se det man gerne vil.

Eksemple, sidder mandag aften og tænker ups, den håndbold kamp fra igår søndag den vil jeg gerne se jamen så kan man det ved at følge guiden. Øverst i dette fora
Tak for guiden, virker fint på mit ES5505 ! Men Samsung -- det er simpelthen for ringe at I ikke får dette til at virke "out of the box" i Danmark..

Selve indholdet af DR's hbbtv ser dog ikke for prangende ud, skal lige have set det lidt mere igennem, men det ligner at der ikke er nær det samme udvalg som via DR NU på xbmc :)

/Christian
chriz_dk skrev:Tak for guiden, virker fint på mit ES5505 ! Men Samsung -- det er simpelthen for ringe at I ikke får dette til at virke "out of the box" i Danmark..

Selve indholdet af DR's hbbtv ser dog ikke for prangende ud, skal lige have set det lidt mere igennem, men det ligner at der ikke er nær det samme udvalg som via DR NU på xbmc :)

/Christian
Lige nu er det vist kun den seneste uge som er med. Der er planer om at udvide det i 2013 :)
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1361966568
chriz_dk skrev:Selve indholdet af DR's hbbtv ser dog ikke for prangende ud, skal lige have set det lidt mere igennem, men det ligner at der ikke er nær det samme udvalg som via DR NU på xbmc :)

/Christian
så skal du se det på ZDF , de er kommet rigtig langt med HbbTV , findes også på diverse franske kanaler dog nok mindre værd end tyske :)
Af skand
Jeg testede i aftes. Det lykkedes at få den skiftet til tjekkisk og jeg fik hentet den omtalte APP HBBTV. Uanset hvad jeg så gjorde om det var på tjekkisk eller på dansk, virkede det bare ikke. Intet skete uden et tjekkisk skærmbillede som sikkert fortalte noget om at dataforbindelsen skulle være aktiv - og det var den.
Skal man måske opgive?
Nu virker det bare .... - hvordan og hvorfor ved jeg ikke.
Jeg havde troet jeg skulle aktivere via en APP, men nej, hvis jeg kigger på alm. tv. på DR1 kommer der et smukt icon op nede i højre hjørne, hvor der står DR NU og så en rød prik. Iconet kommer til syne efter ca. 2 sekunder og er fremme i ca. 10 sek. For at aktivere skal der trykkes på den røde knap [A] på fjernebetjeningen (og det kan man gøre hele tiden uanset om icon'et er på skærmen).
Shark skrev:Man kan se hvad DR har sendt de sidste 3-5 dage og se det man gerne vil.

Eksemple, sidder mandag aften og tænker ups, den håndbold kamp fra igår søndag den vil jeg gerne se jamen så kan man det ved at følge guiden. Øverst i dette fora
Tak, så behøver jeg ikke spilde tid på det ;)
Jeg er kommet så langt at jeg får muligheden for at aktivere "Data tjeneste" i menuen på Samsung tv'et og jeg har også skiftet Smart HUB tilbage til dansk.

Men jeg har aldrig fået noget til at dukke op i form af DR's hbb-tv :-(

Desværre.

Mit tv er iøvrigt et 2012 model (UE55ES7005U)

Tager gerne mod gode råd.

Jeg bed mærke i at da jeg valgte "hbbtv" inde i Samsungs Apps der hed appen "Hbbtv for Czech" og ikke "for english".
Men ved ikke om det har noget at sige.
Af lunapark
Slet ingen som har et godt råd til hvordan jeg får det til at virke ?

Eller måske det kommer når jeg opgraderer mit 2012 model til 2013 ved hjælp af evoloution kit :-)
Jeg har nu også fundet ud af, hvordan man skifter land. Ved hjælp af guiden, der linkes til her: http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f= ... 2&start=10

App'en i den tjekkiske butik kan jeg godt finde. Den dukker op på første side under rubrikken "Informationn". Men jeg kan ikke få den til at virke. Jeg får en besked, som sikkert handler om aktivering af datatjenester, men det lader ikke til at kunne lade sig gøre på mit fjernsyn (F6475).

Manualen siger: "For at bruge HbbTV skal du gå til Skærmmenu > System > Datatjeneste og indstille den til Aktiver. (Afhængigt af landet)". There's something rotten in the state of [Samsung] Denmark ;)

/J
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11