Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Schliemann
Har også lige smidt en bestilling på 37XD1 :)
Bestilte hos geco. Håber det lever op til mine forventninger.
Af NeverKnow
Sjovt i skriver det for jeg bestilte også et 37XD1E i går. :D
Af aztral*enforcer
har XD1E 100 hertz funktion?:D ville da være for ultimativt. hehe
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er indtil flere links til skærmen her i tråden, så du kan jo læse det selv. Der er ikke ret mange andre der deler din ubetingede begejstring for 100 Hz, for teknologien bringer mindst ligeså mange nye skavanker med sig, som den forsøger at udbedre.
Af Mademan
Nu er jeg også interesseret i et Sharp 37XD1E.

Kan se at det er billigt hos Licotronic (Link) som der også er linket til i denne tråd.

Men når jeg prøver at lave en bestilling skal jeg indtaste firmanavn, CVR-nummer m.m.
Skal man have et firma for at kunne foretage en bestilling der? Hvad har jeg der har bestilt det gjort?

Mvh Kasper
Af NeverKnow
Du udfylder blot felterne med et X.

Jeg synes du skal ringe til butikken og snakke med dem og lige høre lidt sådan hvis du er usikker på dit køb.

De er enormt flinke at snakke med.
Af SimBomBOm
Jeg har bestilt et 42" ved Licotronic, og blev lovet at det skulle komme tirsdag i denne uge, men nu kommer det først i næste uge, øv øv.. Er der andre som også mangler deres fjernsyn??
Senest rettet af SimBomBOm 18 jan 2007, 11:19, rettet i alt 1 gang.
Af denis
Der skulle vel ikke være noget af jer som har købt det, der bor i århus?

Kunne også godt tænkte mig og købe dette tv, men vil gerne se det først, hvis der er en som vil tilbyde en fremvisning.
Ved godt man altid kan sende det tilbage, hvis man ikke er tilfreds, men det andet vil nu være noget nemmere.
Brugeravatar
Af azrael
denis skrev:Der skulle vel ikke være noget af jer som har købt det, der bor i århus?

Kunne også godt tænkte mig og købe dette tv, men vil gerne se det først, hvis der er en som vil tilbyde en fremvisning.
Ved godt man altid kan sende det tilbage, hvis man ikke er tilfreds, men det andet vil nu være noget nemmere.
Hørt hørt! Jeg bor også i Århus og kunne godt tænke mig at være med på en "kigger" under mere realistiske forhold... :)
Af NeverKnow
Til SimBomBom Han har lovet at de bliver leveret i løbet af uge 3-4 så de skulle være på vej.

Glæder mig snart alt for meget det er helt galt. Perioden fra man har besluttet sig til at skulle bestille noget til man har bestilt det. Og så igen til man rent faktisk har varen er forfærdelig!
Af NeverKnow
Jeg syns det stinker lidt i kanten...

Er der andre "speciel" aftaler som vi som bruger af flatpanels.dk skal være opmærksommme på mellem flatpanels.dk og geco.dk?

Men ja det er jo billigt nok kan man sige. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det står frit for at lade være med at benytte tilbudet NeverKnow. Vi tilbyder det til brugernes fordel, ligesom f.eks. recorder.dk har deres fælleskøb.

Hvilke specielle aftaler skulle det være?