18 nov 2010, 11:00
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1281085486
Men som du skriver er det fordi artiklen er fra den 6. august, og oplysningerne da sidenhen er blevet ændret, sætningen jeg bed mig fast i var
Det er altså ikke nødvendigt at købe et fjernsyn med digital kortlæser hvis man har Yousee abonnement?
Stiller det krav til fjernsynet?
På forhånd tak
- Asger
yakken skrev: Hvilken guide hentyder du til? Vores artikler har jo en datostempling og udmeldingen fra Yousee er ret ny. Vi skal gerne opdatere vores artikler, men lige netop dén omtalte nyhed er ikke blevet ført med tilbage i tidligere udgivelser.Jeg fik vidst formuleret mig lidt forkert, det er ikke jeres HDTV guide der skriver det, det er guiden om digital kortlæser:
Mht. hvilke kanaler du gerne vil se i HD, så kan du godt glemme TV3 og TV2. De føres kun i SD uanset hvilken udbyder du har. DiscoveryHD sender derudover kun specielle programmer og følger ikke den normale kanals TV-udbud - en ret ligegyldig kanal i min mening.
BrianH: De kanaler som Yousee undtager med deres bemærkninger i parantes går udelukkende på den sidst nævnte kanal. Dvs. 6'eren HD og Nickelodeon HD. Det skyldes at disse kanaler slet ikke sender endnu, og først vil komme til det fra de nævnte datoer.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1281085486
Men som du skriver er det fordi artiklen er fra den 6. august, og oplysningerne da sidenhen er blevet ændret, sætningen jeg bed mig fast i var
Digital kortlæser – værd at vide skrev: Vil du se Ekstrapakker eller HDTV, skal du bruge en digital kortlæser (også kaldet et CA-modul eller CAM) fra YouSee sammen med et YouSee kort.Så mit spørgsmål nu er så:
Det er altså ikke nødvendigt at købe et fjernsyn med digital kortlæser hvis man har Yousee abonnement?
yakken skrev:Mht. hvilke kanaler du gerne vil se i HD, så kan du godt glemme TV3 og TV2. De føres kun i SD uanset hvilken udbyder du har.Hvad vil det sige at de kun føres i SD?
Stiller det krav til fjernsynet?
På forhånd tak
- Asger