Log ind med sociale netværk
08 aug 2010, 17:29
Jeg er virkeligt begyndt at hade mit Sony!!!!!! har nu investeret i nyt grafikkort og hmdi efter nvidia og sony begge sagde at det var den andens problem og at jeg skulle købe et grafikkort med hdmi. Det er nu gjort og sluttet - MEN STADIG INGEN LYD!!!!!!!!!!!! hvad f****** skal jeg gøre?!?!?!
27 aug 2010, 12:00
Hej. Jeg har samme problem.
Jeg har mit Samsung PS50B535 Plasma-TV, hvor jeg oplever det samme, at kun billedet bliver overført, på samme måde som #0 nævner, via DVI -> HDMI.
Derefter smider jeg et jackstick i pc'en og over på fladskærmen, og der kommer bare ingen lyd ud. Har prøvet alle lydenheder i indstillingerne, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre efterhånden...
Anybody?
Jeg har mit Samsung PS50B535 Plasma-TV, hvor jeg oplever det samme, at kun billedet bliver overført, på samme måde som #0 nævner, via DVI -> HDMI.
Derefter smider jeg et jackstick i pc'en og over på fladskærmen, og der kommer bare ingen lyd ud. Har prøvet alle lydenheder i indstillingerne, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre efterhånden...
Anybody?
Samsung UE40D6505
Daniel Lomholt - Mr-Danielson.dk
27 aug 2010, 12:58
Forbind PC og TV som det tidligere er beskrevet, med HDMI/DVI kabel i grafikkort og et alm. lydkabel (mini jack han i begge ender) fra lydkort (grøn port) til TV.
Nærstuder din manual og arbejd videre med indstillingerne for TV'et - det er umiddelbart det eneste der burde virke...
ChaucerDK skrev:Jeg er virkeligt begyndt at hade mit Sony!!!!!! har nu investeret i nyt grafikkort og hmdi efter nvidia og sony begge sagde at det var den andens problem og at jeg skulle købe et grafikkort med hdmi. Det er nu gjort og sluttet - MEN STADIG INGEN LYD!!!!!!!!!!!! hvad f****** skal jeg gøre?!?!?!Som udgangspunkt mener jeg ikke at et grafikkort leverer lyd, uanset hvilket format udgangsstikket har. Måske hvis grafikkortet understøtter noget pass through, med et stik fra lydkort og ind i grafikkort, men det er vidst en sjældenhed. Er muligt jeg tager fejl :-)
Forbind PC og TV som det tidligere er beskrevet, med HDMI/DVI kabel i grafikkort og et alm. lydkabel (mini jack han i begge ender) fra lydkort (grøn port) til TV.
Nærstuder din manual og arbejd videre med indstillingerne for TV'et - det er umiddelbart det eneste der burde virke...
27 aug 2010, 13:52
Det ser ud til at virke hos mig nu - beklager offtopic., det er jo ikke min debat - jeg gjorde som altid. DVI -> til HDMI og så jack til lyd. 
Samsung UE40D6505
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto