Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af glacial
Lars E skrev:
glacial skrev:Lars E

Hvilke forstyrrende kredsløb er det du slår fra ?.
Bare så jeg ved det når jeg engang modtager modellen :)
Jeg fik vist formuleret det forkert det var på LGen div. ting skulle slås fra på Samsungen er der knap så mange indstillinger og rode med.
Jeg har taget udgangspunkt i disse indstillinger og ændret lidt bla bruger jeg en anden farvetone varm1 istedet for varm2, men det er mere op til hvad man er til af billede. http://reviews.plasmatvbuyingguide.com/ ... eview.html
Ok tak :)
Af mjkc
Jeg synes, at det man kan lære af indlæggene her på siden er, at der for stort set alle modeller findes eksempler på fejl.

Jeg synes dog ikke, at der er en tendens til, at det er bestemte modeller, der laver fejlene, hvorfor man skal passe på med at udelukke et bestemt mærke bare fordi nogle har haft dårlige erfaringer.

Det er selvfølgelig på sin plads, at give sine erfaringer videre og det er klart noget man skal tage hensyn til, når man laver sit tv valg.

Man bør dog også tage med i betragtning, at langt flere formentlig har haft en god oplevelse med deres fladskærm.

I mit valg af tv - PK950N - har jeg derfor selvfølgelig læst de forskellige indlæg her i forummet, men særligt lagt vægt på de test, som er foretaget. Når de forskellige test ligger tæt på hinanden - for mig var det G20 eller PK950N - faldt det endelige valg pga. designet.

Jeg har overhovedet ikke fortrudt mit valg (håber ikke at jeg gør det senere!) - og har ikke konstateret nogel af de fejl, som andre tilsyneladende har haft med deres PK950N.