Log ind med sociale netværk

15 maj 2010, 23:12

Jeg tror alle er interesseret i slim beslaget så skal vi ikke forhandle det
hjem med fladskærmsshoppen ligesom de gjorde på 46" det synes jeg er vigtigere end briller som alligevel kommer med den omtalte vouter så man kan bestille dem.

hjem med fladskærmsshoppen ligesom de gjorde på 46" det synes jeg er vigtigere end briller som alligevel kommer med den omtalte vouter så man kan bestille dem.
									  16 maj 2010, 00:03

Så har jeg lagt min bestilling!!!
Betinget af, at der forhandles SLIM beslag med i prisen.
Eftersom det kunne lade sig gøre med 46" 'eren og fladskærmsshoppen dermed fik solgt over 40 stk. burde vi som co-medlemmer have optjent den kredit der kræves...

Eftersom det kunne lade sig gøre med 46" 'eren og fladskærmsshoppen dermed fik solgt over 40 stk. burde vi som co-medlemmer have optjent den kredit der kræves...
									  16 maj 2010, 14:24

Hammer Time: Kan vi få forhandlet et slim beslag med? det er det sidste issue jeg har for at bestille, men det burde være muligt eftersom de fik det på 46''
Ved vi med sikkerhed at der er levering senest i uge 21? så de ikke kan udskyde den hen ad vejen?

Ved vi med sikkerhed at der er levering senest i uge 21? så de ikke kan udskyde den hen ad vejen?
									  16 maj 2010, 15:06

Tazzyted, jeg er sikker på Hammer-Time vil gøre alt for at vi kan få det beslag med i prisen.
- Ingenting er 100% sikkert, da der kan ske forsinkelser på leveringer osv, men de lover en leverings tid i uge 21, endda muligvis tidligere .. Så chancerne er gode for at du kan smide det op på væggen i Uge 21, så du er klar til noget VM
- Vi er på nuværende tidspunkt oppe på 6 ordre, og vi fik at vide de ville bestille dem hjem når vi var oppe på 6-7, så ville være fedt hvis i smed bestilling ind på det, ligesom vi andre har gjort!

- Ingenting er 100% sikkert, da der kan ske forsinkelser på leveringer osv, men de lover en leverings tid i uge 21, endda muligvis tidligere .. Så chancerne er gode for at du kan smide det op på væggen i Uge 21, så du er klar til noget VM
- Vi er på nuværende tidspunkt oppe på 6 ordre, og vi fik at vide de ville bestille dem hjem når vi var oppe på 6-7, så ville være fedt hvis i smed bestilling ind på det, ligesom vi andre har gjort!
									  16 maj 2010, 15:30

SÅ har jeg også lagt en bestilling på dette gude skønne tv  

Så håber jeg også bare Hammer Time kan forhandle lidt goodies med inkl slim beslg.... tak for godt initiativ

Så håber jeg også bare Hammer Time kan forhandle lidt goodies med inkl slim beslg.... tak for godt initiativ
									  16 maj 2010, 16:33

så har jeg også bestilt, har dog betinget mig at levering skal ske senest i uge 22. Det ville være dejligt med et beslag med i prisen, lad os høre hvad Hammer Time finder på

Tazzyted skrev:Så har vi ihvertfald rundet 7 stk - KOM så de sidste så vi i det mindste kan få den op på 10Hej
så har jeg også bestilt, har dog betinget mig at levering skal ske senest i uge 22. Det ville være dejligt med et beslag med i prisen, lad os høre hvad Hammer Time finder på
									  16 maj 2010, 17:05

Så nærmer vi os søndag aften og vi er pt oppe på 8 bestillinger. Det ser jo fornuftig ud, med hensyn til at vi får dem bestilt hjem i morgen tidlig, idet Fladskærmsshoppen lovede at de ville hente de 10 stk hjem til en pris for os a kr. 22.500,00, når der var indløbet 6-7 bestillinger. Men det vil jo være en god forhandlingsposition hvis jeg imorgen tidlig tilmed kunne fremvise 10 bestillinger og dermed ville vores pris også være sikret på kr. 22.500,00.
Med hensyn til levering må jeg give dressah ret i at jeg (eller Fladskærmsshoppen for den sags skyld) selvfølgelig ikke kan love 100 pct. sikkert at tv'et bliver leveret i uge 21. Det er klart forventningen og som sagt muligvis før. Der bliver leveret i henhold til hvornår ordret er indgivet, så hvis man er interesseret skal man ikke vente - vi nærmer os jo meget hastigt de magiske 10 stk.
Jeg tager en snak med Fladsskærmsshopen imorgen med hensyn til lidt goodies, men vi har allerede fået kr. 2.500,00 i rabat, men omvendt lægger vi også kr. 225.000 i butikken !!!!!
Fladskærmsshoppen har ikke lovet os noget ekstra, men jeg skal gøre alt hvad jeg kan og vil prioritere ultra slim vægbeslag højest, som jeg fornemmer de fleste vil have fingrene i alligevel. Alternativt usb dongle eller briller.

Endnu engang vil jeg lige give dressah ret i at det drejer sig om at dette enestående tv står klart til VM
  selvom det er meget svært at vente blot en uge, når man nu har besluttet sig for købet.

Med hensyn til levering må jeg give dressah ret i at jeg (eller Fladskærmsshoppen for den sags skyld) selvfølgelig ikke kan love 100 pct. sikkert at tv'et bliver leveret i uge 21. Det er klart forventningen og som sagt muligvis før. Der bliver leveret i henhold til hvornår ordret er indgivet, så hvis man er interesseret skal man ikke vente - vi nærmer os jo meget hastigt de magiske 10 stk.
Jeg tager en snak med Fladsskærmsshopen imorgen med hensyn til lidt goodies, men vi har allerede fået kr. 2.500,00 i rabat, men omvendt lægger vi også kr. 225.000 i butikken !!!!!
Fladskærmsshoppen har ikke lovet os noget ekstra, men jeg skal gøre alt hvad jeg kan og vil prioritere ultra slim vægbeslag højest, som jeg fornemmer de fleste vil have fingrene i alligevel. Alternativt usb dongle eller briller.
Endnu engang vil jeg lige give dressah ret i at det drejer sig om at dette enestående tv står klart til VM
									  16 maj 2010, 17:48

Hej 
Så er vi på 9 stk
Jeg også lagt min bestilling.
Mvh Tommy

Så er vi på 9 stk
Jeg også lagt min bestilling.
Mvh Tommy
									  16 maj 2010, 17:50

Gil skrev:og de 10 kom så meget hurtigt, da Tommy bestilte samtidigt med migHammer-Time skrev:Så nærmer vi os søndag aften og vi er pt oppe på 8 bestillinger..9 bestillingerSå er der ikke langt til 10 bestillinger og forhåbenligt et vægophæng ..
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto