Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ponduus
jonashansen skrev:Hej :)

jeg overvejer lidt at købe 37PX80, da det er et godt tv til en super pris. jeg er bare lidt itvivel, da jeg nok kun kommer til at sidde omkring 1,5 til 2 meter væk fra det om det bliver for stort? . Jeg har også tænkt mig at bruge den til at game lidt counter strike og cod4, men bliver nok ikke det helt store. Ved ikke om der er nogen der har nogle erfaringer med hensyn til at sidde a tæt på eller gaming på skærmen?

( jeg har læst den artikel her inde på flatpanels, hvor man kan tæste hvor tæt på man må sidde)
Hey

Jeg har selv lige købt 37PX80'ern. Jeg sidder ikke mere en max 2 meter væk, ofte tættere på. Og ved du hvad? Det gør ikke spor :)
Jeg har ihvertfald ikke noget imod det.

Hvad gamning angår har jeg ikke fået tilsluttet en PS3 endnu. Men kunne forestille mig, at det ikke har særligt meget at sige.
Af EggFace
1 uge til 10 dage... SHIT! Pengene brænder i lommen på mig - skynd dig! Kan vi ikke i det mindste få bare en lille teaser ;)

Nå, nu skal jeg nok opføre mig ordentligt!

Håber opløsningen på 1024 × 768 bliver behandlet, især i forbindelse med afspilning af Blu-ray og spil fra PS3.
Af thomit
Rasmus Larsen skrev:En uge til 10 dage så er den online. :)

Vel? :p
Brugeravatar
Af Andromedia
*HOST* :)
Af NoNameDesigndk
Andromedia skrev:
*HOST* :)
Hmm Rasmus er vist ikke så god til at forstå en hentydning ;) :p
(Der er vist gået lidt mere end 10 dage nu Rasmus .. ;) )
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror I skal regne med, at de mange solskinstimer har trukket mere end, at sidde indenfor og se TV...
Af TFL
Venter også selv i "spændning" på anmeldelsen. Er næsten 100% sikker på at det bliver det tv, men skal bare lige have den sidste bekræftelse ;)
Af NoNameDesigndk
yakken skrev:Jeg tror I skal regne med, at de mange solskinstimer har trukket mere end, at sidde indenfor og se TV...
Hehe ja det har du jo nok ret I ;) det har det vel også ved os andre :)
Af kasperdall
TFL skrev:Venter også selv i "spændning" på anmeldelsen. Er næsten 100% sikker på at det bliver det tv, men skal bare lige have den sidste bekræftelse ;)
Hehe, jeg sidder i samme situration :P
Brugeravatar
Af Andromedia
Jeg kunne ikke vente mere... Fik min px80'er idag (B
Af kasperdall
Hej...

Da det nu er et plasma fjernsyn, ville jeg gerne høre lidt om jeres erfaringer med PC-input?
Kan i se hvad mapperne hedder osv.?

Hvis i oven i købet kunne tage et billede, ville jeg blive meget glad :)

Ved godt at der er risiko for Burn-in, er bare lidt nysgerig O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der allerede lagt et billede ud af hvordan PC input ser ud på PX80. Om det er i denne tråd eller i en af de andre, ved jeg ikke, men du kan nok finde det via en søgning.
Af kasperdall
Ok tak, jeg fandt det :)

Bare for at være helt 100% sikker, vil jeg lige spørge en sidste gang: Har 37PX80´eren det bedste billede for den prisklasse? jeg har set at 32D3000 også har et meget godt billede, men jeg har ikke set de to fjernsyn ved siden af hinanden :(

For mig er 7000kr mange penge :P så det er vigtigt at jeg bliver tilfreds med mit køb :)

Og hvor langt sidder i fra Jeres fjernsyn? 2meter fra 37px80 er vel ok?

Unskyld, hvis i mener at i allerede har svaret på spørgsmålet... men ville som sagt være 100% sikker på at jeg ikke finder et bedre fjernsyn for de samme penge, når jeg har købt det :)
Af ML
Hej jeg overvejer at købe en px80, men hvordan tilslutter jeg den til min surroundreceiver ?
Det er en ældre surroundreceiver så der er ikke HDMI i, jeg har også en ældre HD-recorder men der er kun component og Koaksial udgang i den.
Jeg kan sætte HD-recorden til tvet i component, hvor godt/skidt er det ifht. HDMI.
Kan godt svare sig at købe en HD-recorder med HDMI udgang istedet fx. panasonic DMR-EH58EC-K eller er der andre løsninger som jeg har overset ?
Hvad gør i ?

Mvh.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13