Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
Struer 23.8.2018. Det mener B&O's bestyrelse. Hvad mener B&O's butiks indehaver og kunderne ?
Skrev Peter Pan på forrige side.

Når det nu går godt for B&O, er det vel fordi kunderne kan lide produktmixet.
Og - helt klart - nogle butiksindehavere har problemer, mens andre ikke har det.

Den negative undertone i det indlæg må jo skyldes, at Peter Pan ikke bryder sig om nutidens produktmix fra B&O.
Jeg tvivler på, om han har lagt en eneste krone hos forhandlerne de sidste mange år.

Iøvrigt havde det klædt ham godt - i det mindste - at henvise til, hvor han har billedet fra :p

MM
Brugeravatar
Af Peter Pan
@ millemis

Mine tanker går til alle de B&O kunder, der nu det går godt for B&O, oplever den ringeste service
nogen sinde i B&O's historie. Det er ikke en negative undertone, det er et sørgeligt faktum.
Se evt. indlæg af 15. aug 2018, 17:43 på side 4.
Brugeravatar
Af Peter Pan
Skal der nyt til mit setup, bliver det Apple TV 4K + de dimser der ellers skal til.
Så måske et sæt 'nye' baghøjttaler, fra dengang B&O selv producerede BeoLab.

Billede
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får svært ved at hive SPDIF ud uden at ødelægge eventuel HDR support. Med dit BV7 er det underordnet, da den ikke understøtter det, men fremadrettet vil det være et issue at du ikke får Dolby Vision med igennem.
Brugeravatar
Af Peter Pan
Hej Torben
Du ved jo, at et TV ikke holder evigt, heller ikke et fint (dyrt) ældre BeoVision 7 TV.
Pt. klare jeg mig med 2 stk. ATV3, og køber jeg et ATV 4K, kan den vel stadig
benyttes på et kommende TV med HDMI 2.1 og eARC. Eller hvad ?

https://www.digitaltrends.com/home-thea ... orks-care/

Her skriver de - Den nye konfiguration vil kræve eARC-støtte fra både dit tv
og din lydenhed, hvilket betyder at dine enheder skal understøtte HDMI 2.1
ældre HDMI-versioner understøtter ikke eARC".
Alt så heller ikke en ATV 4K (link rettet)
Senest rettet af Peter Pan 27 aug 2018, 19:12, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Peter Pan
Det vil sige der endnu ikke er helt enighed om hvordan eARC standard skal forstås.
Det vil være rart at kunne se et tidsperspektiv for hvornår eARC bliver standard, i netop
det grej vi går og tænkt på at købe. Men udviklingen af teknologier pågår jo hele tiden,
så der vil nok hele tiden være nyt, vi ikke når at få med.
Brugeravatar
Af Peter Pan
Tak Rasmus.

Billede
B&O BeoSound 35 musiksystem / “multirum stereoanlæg”.

Tilslut til din Router og få musikstreamingtjenester. Musiksystemet kan betjenes med
Beo4/ BeoRemote One / BeoSound Essence Remote eller BeoMusic App, og kan nemt
integreres som en del af et BeoLink Multiroom-system. BeoSound 35 er kompatibelt med
AirPlay, Bluetooth og DLNA-baserede enheder. Udover fjernbetjening er der også et OLED-
display på fronten. Mål L 1m. H 14 cm.

Kabinettet er klassisk B&O med poleret aluminium med en front af sort stof. BeoSound 35
fungerer også som et selvstændigt musik - system med integreret adgang til TuneIn-radio-
stationer og musiktjenesterne Spotify og Deezer.

Supported audio formats: MP3, WMA, AAC, ALAC, FLAC, WAV, AIFF. Standard sample
rates up to 192kHz, stereo and up to 24bit.WMA lossless is not supported.
Type Nr. 1580. Pris 15.495 KR. Designer Torsten Valeur, David Lewis Designers.
Senest rettet af Peter Pan 29 aug 2018, 10:39, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 333