Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

@McKrogh: Var du også omkring Servicegruppen, eller? Jeg tænker jo lidt hvad next step er for Jesperbrander? Hvis man ikke gør noget, sender de så helt automatisk XF90?

Min udfordring er så at Sony Center Aalborg ikke eksisterer længere.....var der hvor jeg købte min.
JesperBrander skrev: Giver til en chance for at give lyd fra sig, så må jeg ringe til dem, for vil faktisk hellere have et LG B7 i stedet, så man ikke skal døje med dette igen. Så betaler jeg gerne differencen
Det var præcis det jeg også endte med at beslutte. At smide 3-4000kr mere også få en LG B7. Jeg har ikke fortrudt.
Beckham skrev:@McKrogh: Var du også omkring Servicegruppen, eller? Jeg tænker jo lidt hvad next step er for Jesperbrander? Hvis man ikke gør noget, sender de så helt automatisk XF90?

Min udfordring er så at Sony Center Aalborg ikke eksisterer længere.....var der hvor jeg købte min.
Man skal efter man får en sms fra Elgiganten kontakte dem for at bekræfte at man accepterer dette. De sender ikke bare en erstatning i form af XF9005.

Ang værksted. Så står der på den kvittering jeg fik fra Elgiganten da mit Tv blev afhentet;
Værksted: Infocare CS Nordic.
Beckham skrev:Min sag kom så ikke rigtig videre idag....der dukkede aldrig nogen chauffør op. Og da jeg ringede var det hverken til at få fat i chauffør eller hovedkontor...det er da simpelthen for ringe!!
Det sku dårlig stil. Håber du får fat i dem imorgen.
Beckham skrev:Aaah...ok...så et lidt andet flow end for mit vedkommende. Jeg er\har jo været direkte i kontakt med Servicegruppen.
Er du sikker på det er servicegruppen? De gik vist konkurs for nogle år tilbage <B
De hedder vist ServiceCenter gruppen, ik?
Jep...sorry...det er ServiceCenter Gruppen.

Havde så fat i både transportfirmaet og ServiceCenter Gruppen idag. Ingen af dem kunne forklare hvad der var sket....betryggende. Nu prøver vi så igen i morgen......

@JesperBrander: Hvad med din sag? Har de kontaktet dig, eller hvordan?
Mckrogh skrev:Snakket med både Elgiganten og Sony her til morgen.

Sony har nu fået tilsendt billeder af skærmen som en teknikker skal kigge på. Er det tordenfluer sagde supportmedarbejderen fra Sony at garantien/reklamations retten ikke gælder. Men lad os se hvad de finder frem til. Jeg får svar imorgen når teknikeren har gennemgået billederne.
Har ikke hørt noget endnu, de får til i morgen.

Så ringer jeg til elgiganten.
I en anden tråd, er der 3 skærme i forskellige elgiganten butikker, så du kan måske stadig få din byttet.
Der står dog "demo" kan forekomme, så måske er de ikke nye. De var da prissat omkring 10.000, så det må da være værdien du kan regne med, hvis de forventer at sælge til den pris , afhængig hvor længe den pris har været på.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22