Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Pely
Fortsat fra forrige:

Ville kontoen develop forsvinde hvis jeg f.eks. Prøvede at gendanne tv'ets fabriksindstillinger? Så jeg ville kunne oprette en ny develop og starte forfra?
Af Tacconi
Hej Rune

Jeg oplever at Bonanza appen ofte går død midt i programmer, noget som jeg aldrig har oplevet med Nu appen.
Af ulrik6531
Var det muligt at få en beskrivelse af hvordan man installerer Bonanza appen.

Jeg har indstalleret DR. NU appen og det virker fint. :)
Af Tacconi
ulrik6531 skrev:Var det muligt at få en beskrivelse af hvordan man installerer Bonanza appen.

Jeg har indstalleret DR. NU appen og det virker fint. :)
Så gør du bare det samme en gang til :)
Af FroGhoul
Tak for apps'ene. Det er et super godt initiativ, og til information virker de også fint her i Grønland :)

Men: I Bonanzaapp'en er der åbenbart en øvre grænse på 50 emner i hver underkategori. Jeg ville se "Ude på noget", men under Bonanza>Børn stopper listen efter 50 emner og når således kun til p. :,(

Er der en vej udenom det? Eventuelt en søgefunktion... Det kan godt være det er mig der er dum, men jeg kan ikke umiddelbart se en sådan....

Men om ikke andet, så i hvert fald tak her fra :)
Af Jeep
når jeg prøver at oprette en develop konto får jeg en besked om at navnet allerede er i brug..

Hvad skal jeg gøre?
Af Bue
Jeep skrev:når jeg prøver at oprette en develop konto får jeg en besked om at navnet allerede er i brug..

Hvad skal jeg gøre?
Så skal du bare logge ind med brugernavnet develop
og ikke bruge noget password. :)
Af madsr
Hej,
Nogen er jer som ved om DR app'en også funker til Samsung DVD-afspillere med Smart Hub? (jeg tænker på Samsung BD-E6100)
Jeg har forgæves forsøgt at installere DR NU Appen. Jeg kan sagtens ligge ind med 'develop', jeg kan også indtaste IP adr., men jeg kan ikke vælge 'Brug Programsynkronisering'. Den r synlig, men står skrevet med hvide bogstaver - 'Indstiller Server-IP' står skrevet med gult! Jeg har prøvet flere gange at forlade SMART HUB, og slukke og tænde TV´et 10 sekunder, men lige meget hjælper det! Har du (eller en anden) muligvis en idé, hvad jeg kan gøre, så det også vil lykkes mig at hente Runes fine program?
Tak!

Samsung40d6505 skrev:På et 2011 Samsung skulle det være på følgende måde

Tryk på <SmartHUB>

tryk på <Rød A> for at logge ind

Opret en ny bruger der hedder develop. (behøver ikke at være en email-konto)Koden kan f.eks også være develop

Når bruger er oprettet, forlad login felterne.

Log ind med den nye bruger develop. <Rød A>

Tryk på <blå D> for at gå ind i indstillinger

Der er nu kommet et ekstra punkt forneden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv ip adressen nævnt i starten af denne tråd ind.

Vælg nu det nederste punkt der hedder Brug programsynkronisering , og den vil nu hente Rune´s fine program. Hvis ikke det sker automatisk, skal man lige forlade SMART HUB, evt slukke og tænde TV´et 10 sekunder efter.
[quote="samsunghl"]Jeg har forgæves forsøgt at installere DR NU Appen. Jeg kan sagtens ligge ind med 'develop', jeg kan også indtaste IP adr., men jeg kan ikke vælge 'Brug Programsynkronisering'. Den r synlig, men står skrevet med hvide bogstaver - 'Indstiller Server-IP' står skrevet med gult! Jeg har prøvet flere gange at forlade SMART HUB, og slukke og tænde TV´et 10 sekunder, men lige meget hjælper det! Har du (eller en anden) muligvis en idé, hvad jeg kan gøre, så det også vil lykkes mig at hente Runes fine program?
Tak!

Jeg gjorde det på denne måde uden problemer på mit Samsung:

Installeres på følgende måde:

1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Har du prøvet denne måde ?

mvh
Ulrik
Kære Ulrik,

Jep, jeg gør præcis det, som du skriver. Logger på med develop både som brugernavn og adgangskode, men uden at oprette en ny bruger.
Lige så snart jeg vælger 'udvikling', kan jeg allerede der se, at jeg ikke kan vælge 'brug programsynkronisering' - og det kan jeg heller ikke efter, at jeg har indtastet ip-adr.!

Det er mig en gåde, hvad jeg gør forkert/har gjort anderledes!

Mange hilsner
Helene

Jeg gjorde det på denne måde uden problemer på mit Samsung:

Installeres på følgende måde:

1. tryk på smarthub knap.
2. tryk "A" login.
3. login med Samsung-konto "develop" (Der skal ikke oprettes ny bruger).
4. tryk på tools knap og vælg "indstill."
5. vælg "udvikling"
6. vælg "Indstiller Server-IP" indtast ip 90.185.152.76
7. tryk retur og vælg "Brug programsynkronisering"

Har du prøvet denne måde ?

mvh
Ulrik[/quote]
Af larslj
madsr skrev:Hej,
Nogen er jer som ved om DR app'en også funker til Samsung DVD-afspillere med Smart Hub? (jeg tænker på Samsung BD-E6100)
Eller med andre afspillere? Ville gerne kunne bruge DR app´en men vil ikke købe nyt fjernsyn til det.
Af Scouzer
larslj skrev:
madsr skrev:Hej,
Eller med andre afspillere? Ville gerne kunne bruge DR app´en men vil ikke købe nyt fjernsyn til det.
Jeg har en BD-D8200n bluray afspiller og der fungere den upåklageligt.
Af mbjerring
DR NU app'en kører uden problemer for mig - fantastisk arbejde! Nu giver internetforbundet tv mening!

Når jeg prøver at se udsendelser med Bonanza app'en begynder udsendelsen, men skærmen går i sort efter meget kort tid (typisk 1-10 sekunder). Er det det fordi mit TV (UE32es6715, købt juli 2012) ikke er en '2012 model'? Eller er der en anden forklaring?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 26