08 jan 2010, 22:08
Jeg er ret sikker på at det var en SL 8000, det stod der i hvert fald på skiltet. Men tænkte også om skiltet måske var placeret forkert. Men selve fronten var lige, og mener at ved SL 8500 er det skåret skråt indad øverst. Korrekt? Som jeg så det havde G10e faktisk mindre genskær end SL8000, men stod også et andet sted.
pipper skrev:Ja det med blæsere har jeg også hørt, men svært at vurdere hvor meget det er, for i en forretning kan man ikk hører det.rlm skrev:Hej RasmusTror du skal købe det tv som du syntes er bedst.
Kan det passe at der er meget genskær i LG SL8000?
Jeg var nede i Elgiganten da jeg overvejer dette tv, og synes at der var utroligt meget genskær i skærmen i forhold til mange af de øvrige modeller.
Og nedenstående hvis dette må stilles i denne tråd:
Hvis du skulle give mig et råd, ville du så vælge LG SL8000 eller G10e?
(Skal bruges til alm tv brug og spillekonsol) og er der andre der når op på disse 2, som jeg ser det virker det som dem du er mest glade for i anmeldelserne. Svar gerne med fordele og ulemper.
Jeg har også set på disse 2 modeller og ville vælge SL 8000. Husk også at G10'eren har nogle blæsere indbygget som nogle siger støjer. Andre hører dem ikke.
Mht genskær - var det sl 8000 eller sl 8500 du så på. Sl 8500 har glasfront.
Normalt er det plasma der "lider" under dette problem i lyse lokaler.
Jeg er ret sikker på at det var en SL 8000, det stod der i hvert fald på skiltet. Men tænkte også om skiltet måske var placeret forkert. Men selve fronten var lige, og mener at ved SL 8500 er det skåret skråt indad øverst. Korrekt? Som jeg så det havde G10e faktisk mindre genskær end SL8000, men stod også et andet sted.