Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Så blev jeg også igen logget ud efter igen at skulle godkende cookies igen. Har ellers kørt i lang tid uden dette problem. App og Apple TV 4K er fuldt opdateret og Aplle TV blev iøvrigt genstartet dagen før det skete. Så problemet er bestemt ikke blevet løst.
Enig... Når man tænker på gruppen af +50 årige, og folk med kort skolegang - så kan det ikke være en strategi fra udviklerne af diverse apps, at man skal være kvart it nørd for at få det til at virke. Kan bare se i min omgangskreds hvor mange som er Digitale analfabeter.
Det er dybt problematisk, at Danmarks største leverandør af public service ikke evner at sikre, at denne service er tilgængelig for næsten alle.
Sker også at jeg ind i mellem skal logge ind på DRTV App'en, bruger Aadroid TVOS, Cookies spørges der ikke om. Det gøres heller ikke når App bruges på Telefon eller PC.
Johnjohn skrev: 07 jul 2024, 08:08 Jeg har ikke været logget ind i lang tid, men skal stadig acceptere cookies flere gange om ugen!
ingen andre apps spørger om cookies men om bruger betingelser ved oprettelse !
Gæt herfra:
Når du ikke er logget ind, så bliver app'en nød til at gemme data (hvad du er igang med at se og hvor langt du er nået osv.) i cookies i stedet.
Så hvis du vil slippe for popup med cookies, så skal du være logget ind, ligesom de andre streamingtjenester du har.
Axlon skrev: 08 jul 2024, 08:53 Gæt herfra:
Når du ikke er logget ind, så bliver app'en nød til at gemme data (hvad du er igang med at se og hvor langt du er nået osv.) i cookies i stedet.
Så hvis du vil slippe for popup med cookies, så skal du være logget ind, ligesom de andre streamingtjenester du har.
Læs dog tråden, i stedet for at komme med irrelevante gætterier! :s
Sad i forgårs og så en udsendelse, og pludselig stoppede den og startede forfra igen. Men sådan har det egentlig været i lang tid. Udsendelsen er endda nyproduceret.
"Tcl tv med embedded Chromecast "
For min del er det først i de senere uger, at jeg bliver logget ud fra DRTV-app på AppleTV4.
Logger ind igen og bliver nød til at acceptere alle cookies. Får ingen mulighed for at vælge “kun nødvendige” mv. Det mener jeg er ulovligt - man skal selv bestemme/kunne vælge hvilke cookies man accepterer?
Appen lukker ikke ned, men lyden afbrydes jævnligt. Der sker ikke på mine andre tjenester på AT, f.eks TV2Play og Netflix.
Jeg bliver aldrig Logget ud da jeg aldrig Logger ind…
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11