Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af O'Brian
Poulsen skrev:hej

Kan I sige mig om det er rigtigt, at SAMSUNG UE-46C8705 kun har DVB-S MPEG-2. Altså er det ikke muligt at se HD kanaler hvis man har Parabol?

Vh. J. Poulsen
Jeg håber da inderligt at når jeg modtager mit nye TV, at så kan jeg smide mit Canal Digital kort i .... og så se noget HD VM-fodbold... ?
Af Ellegaard74
O'Brian skrev:
Poulsen skrev:hej

Kan I sige mig om det er rigtigt, at SAMSUNG UE-46C8705 kun har DVB-S MPEG-2. Altså er det ikke muligt at se HD kanaler hvis man har Parabol?

Vh. J. Poulsen
Jeg håber da inderligt at når jeg modtager mit nye TV, at så kan jeg smide mit Canal Digital kort i .... og så se noget HD VM-fodbold... ?
Det har Mpeg-4 uden tvivl, står ihvertfald på flere af de sider hvor de sælger det.
CD begynder dog først at lave kort engang til juni mener jeg.... står på forsiden her på FP.. :)
Af boh7100
trykkertor skrev:
Gil skrev:
"Et par 3D-briller følger med – flere kan købes separat og findes i både voksen- og barnestørrelse."

http://www.samsung.com/dk/news/newsRead ... h_keyword=

Så jer der ikke har fået briller med til 46"'eren bør overveje at kontakte Samsung DK !
I starten følger ikke brillen med i pakken.
Man får med en voucher der skal sendes ind, så får man tilsendt brillen.
Men fra og med sent maj, tidlig juni vil brillen blive pakket med selve fjernsynet.

Ser dog at brillen er til salgs hos forskellige forretninger, og de har MANGE på lager.
Så hvorfor de ikke er med i de første pakkerne forstår jeg ikke.

Flere hundrede par briller på lager hos komplett.dk
http://www.komplett.dk/k/kl.aspx?bn=10453&mfr=SAMSUNG
FONA har 2 par briller + 1 film til lidt over 700,-.
Brugeravatar
Af C-TEI
Fusk siger jeg bare! Hvad er grunden til at der ikke følger briller med fra starten! !:(
Af trykkertor
Et godt gæt tror jeg vil være at de første fjernsynene der var færdige ved fabrik blev pakket uden briller fordi brillerne ikke var produceret.
Så de første kasser der blev pakket fik med en voucher så man får eftersendt briller.

Så efter hånden når produktionen af briller kom igang, blev de pakket med apparatet.
Og nu kan man oveni købe dem løst.

Selve fjernsynet bliver nok transporteret med lastbiler og skibe, mens briller nemmere kan distribueres via fly.
Af maskus
retardo skrev:Det lyder godt at de første er på vej ud.

Er der nogen af jer der kender en butik i indre kbh eller frederiksberg, hvor man ikke skal betale overpris for nogen HDMI kabler? Skal nemlig have 2 stk, og hvis vi får leveret skærmene idag, så kan det ikke rigtig nåes hvis man bestiller på nettet.
Ja, købte mit her:
http://www.brinck.dk/?page=cat&PrCatNo=1603Frederiksborggade 42
1360 København K
Af Thure Jensen
Til boh7100.

Har du et link til den pakke med 2 briller og en film, da jeg kun har set den til 1700,- andre steder eller sammen med en db-c6900 til ialt 2999,- hos computercity, men de har den ikke på lager endnu.
Brugeravatar
Af C-TEI
trykkertor skrev:Et godt gæt tror jeg vil være at de første fjernsynene der var færdige ved fabrik blev pakket uden briller fordi brillerne ikke var produceret.
Så de første kasser der blev pakket fik med en voucher så man får eftersendt briller.

Så efter hånden når produktionen af briller kom igang, blev de pakket med apparatet.
Og nu kan man oveni købe dem løst.

Selve fjernsynet bliver nok transporteret med lastbiler og skibe, mens briller nemmere kan distribueres via fly.
Så det vil sige at man får brillerne leveret gratis hvis man har købt et 3D tv med voucher?
Af boh7100
Thure Jensen skrev:Til boh7100.

Har du et link til den pakke med 2 briller og en film, da jeg kun har set den til 1700,- andre steder eller sammen med en db-c6900 til ialt 2999,- hos computercity, men de har den ikke på lager endnu.
Kan ikke finde det på nettet. Jeg så brillerne hos Fona i Vejle igår fredag.
Af Prodigy
Jeg er så tæt på at hoppe på et 46" !!

Men det kræver at der er DVB-S MPEG4.. er der nogen af alle jer der allerede har modtaget TV'et som bruger Canal digital og kan fortælle om i kan modtage HD kanalerne med TV'ets tuner ``??
Af Prodigy
Okay tak :-)

Det ville stadig være rigtig rart at høre fra nogen af dem der allerede har modtaget TV'et om DVB-S tuneren er god..
Af Poulsen
Jeg var inde og tjekke Dustin for priser og fandt disse oplysninger:
TV-tuner
DVB-standard DVB-S MPEG-2 / / / DVB-C MPEG-4 / DVB-C MPEG-2 / DVB-T MPEG-4 / DVB-T MPEG-2

Og kan ikke finde andet på HiFi priser?

Det vil da undre mig, hvis ikke der er DVB-S MPEG4. men jeg skal bare være sikker inden et evt. køb.

Uanset venter jeg anmeldersen af Pana VT og V20
Af trykkertor
C-TEI skrev:[
Så det vil sige at man får brillerne leveret gratis hvis man har købt et 3D tv med voucher?
Ja, alle 3D-tv bliver leveret med brille.
Men dem der "mangler" brillen i æsken, har en voucher man skal sende ind.
Simpelthen fordi fjernsynet blev pakket og sendt inden brillen var klar til at blive pakket med.

Så det er kun noget der sker nu lige i starten.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17