Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LPH
Jeg har opdaget at der hvor jeg arbejder har vi nogle Metz tv til at stå. Det er så åbenbart nogle TV vi sælger, men der er ik meget skub i sagerne da det er lidt dyre tv. Min chef sagde at det er et tysk highend mærke. Det er så derfor at jeg opretter denne tråd. Er der nogen der kender mærket Metz? vi har PT dette tv stående: http://www.metz.de/en/home_entertainmen ... 7.613.html

Nogen kommentare til det tv? godt/dårligt?

-LPH
Brugeravatar
Af azrael
Jeg kender mærket, og det er rigtigt nok et, omend mindre kendt, tysk "high-end" mærke. I sin tid forhandlede bl.a. Hifi-Klubben deres billedrørs-tv. Lige netop den fladskærm du spørger til kender jeg ikke, men jeg gad godt have deres Metz Mondial billedrørs-tv. Bare lidt svært at få fingre i og også en tand for dyrt... :)
Af LPH
azrael skrev:Jeg kender mærket, og det er rigtigt nok et, omend mindre kendt, tysk "high-end" mærke. I sin tid forhandlede bl.a. Hifi-Klubben deres billedrørs-tv. Lige netop den fladskærm du spørger til kender jeg ikke, men jeg gad godt have deres Metz Mondial billedrørs-tv. Bare lidt svært at få fingre i og også en tand for dyrt... :)
Ja det Mondial er rigtig fedt. fandt det lige på deres side. Tror jeg skal gi omkring 15.000 for det vi har på lager. Er det for dyrt eller??

-LPH
Brugeravatar
Af azrael
Er det for Milos eller for Mondial? Det er egentlig lidt ligegyldigt for i mine øjne er det lidt for dyrt for noget man ikke helt kender kvaliteten på. Tror ikke jeg ville give 15000 for et CRT idag, og for den samme sum får man andre fladskærme (end Milos), som man lidt nemmere kan bedømme kvaliteten på.
Af LPH
azrael skrev:Er det for Milos eller for Mondial? Det er egentlig lidt ligegyldigt for i mine øjne er det lidt for dyrt for noget man ikke helt kender kvaliteten på. Tror ikke jeg ville give 15000 for et CRT idag, og for den samme sum får man andre fladskærme (end Milos), som man lidt nemmere kan bedømme kvaliteten på.
Det var for Milos'en godt nok. Det er da et LCD TV, eller er der noget jeg slet ik har fanget??

-LPH
Brugeravatar
Af azrael
Jo, Milos er et LCD-tv. Efter de reklamer de har på sitet skulle det vist også have fået ret gode anmeldelser, men problemet især med flade skærme er at specs og anmeldelser fortæller meget lidt. Jeg ville nok ikke købe et LCD-tv uden at have set det i aktion først.
Af LPH
azrael skrev:Jo, Milos er et LCD-tv. Efter de reklamer de har på sitet skulle det vist også have fået ret gode anmeldelser, men problemet især med flade skærme er at specs og anmeldelser fortæller meget lidt. Jeg ville nok ikke købe et LCD-tv uden at have set det i aktion først.
Der er faktisk en på arbejde der har købt et 37" magen til, måske jeg skulle lave en date med ham ;) Han siger at han er glad for hans, men tror at næsten lige meget hvad man køber så blive man da glad for det. Og da jeg ik har nogen super viden så ville jeg sikkert også blive glad. Ville bare gerne undgå at købe katten i sækken.

-LPH
Brugeravatar
Af azrael
Det lyder da helt klart som en ide at se på din kollegas tv. Det skulle da kunne afklare de vigtigste spørgsmål sådan rimeligt godt.