Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noxity
Der skulle ikke være problemer med æøå når der streames over DLNA via Samsungs Share Manager.

Multimedie delen er generelt rigtig god i TVet. Dog er det lidt trægt at navigere rundt i en stor musik samling via TVet.
Af Dusty
Hej
Er der nogle der bruger medie delen hvor I viser film via en NAS hard disk via trådløst netværk (har denne USB dongle). Jeg har prøvet at afspille nogle film (kan desværre ikke finde ud af det med DK understekster), men det virker lidt som om at DLNA delen er så langsom at man ikke kan spole frem eller tilbage i filmen. Hos mig sker der ikke så meget - ikke ud over at den nærmest går videre til næste fil på NAS'en. NAS er en WD Myworld fætter.

Billedfiler virker OK, og musikdelen bruger jeg ikke, da jeg har Sonos til det.
Af noxity
Du kan ikke spole i filer der er større end 720P. Spole foregår via 5-vejs tasten, ved at trykke til højre eller venstre.

Det virker ihvertfald fint ved mig, jeg indrømmer at det er svært at ramme det sted man ønsker, men det er ihvertfald muligt. Skal dog siges at jeg bruger kablet netværk.
Af Dusty
OK tak. Mener ikke filmene har været over 720P format, men det vil jeg da lige kontrollere. Vil prøve på et tidspunkt med kabel direkte bare for at se. For via tråløs sker der ikke noget med pil frem og tilbage. Men måske det i virkeligheden er bedre at teste via en USB enhed hvor jeg kan teste med en eller anden film der er kopiert over. Der burde jo heller ikke være forsinkelse. Men alligevel lidt surt med den trådløse DLNA, da det gør funktionaliteten lidt ligegyldig. Man render jo i tide og utide efter mere slik og cola nå der ses film :)
Af noxity
Lige for at slå det fast med 7" søm, så skal du bruge op/ned/højre/venstre/OK navigationstasterne, og ikke play/pause/spol i bunden af fjernbetjeningen. Hvis du allerede gør det, så tror jeg at den eneste forskel mellem vores setup er trådløs og kablet netværk. Skal lige siges af jeg streamer trådløst til routeren via en g-forbindelse (54mbit), og derfra kabel til routeren.
Af cableguy
Mine forældre har denne fladskærm, og for nogen tid siden fik antenneforeningen langt om længe EPG, men guiden er en time foran! Antenneforeningen skriver på deres hjemmeside, at nogle fladskærme ikke skifter mellem sommertid/vintertid automatisk. Kan det være tilfældet her?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10