Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har været meget tilfredse med den Philips Cineos Flat TV 42PFL7862D 42 "LCD med Pixel Plus 2 HD.
Vi købte det i slutningen af januar 2008.

Men i begyndelsen af april 2101 vendte jeg på TV, og efter et par sekunder, mens billedet var
tilpasning selv TV gjort mindre revner støj og billedet gik mørkt og forsvandt.
Der var derefter en let brændende lugt. Der var intet unusal i vores hus med elektricitet.

Lyden virker, men der er ikke noget billede på nogen indstilling.

Antages det, at tv har været en eller anden måde defekt, jeg registreret et kundesupport spørgsmål på Philips '
website. Jeg blev kontaktet for et par dage senere og fortalte at der er ingen kendte fejl og mangler i denne model.
Dette er for mig en fiasko for den del af Philips. De skal vide om lignende sager.

Da jeg kaldte den autoriserede Philips partner, de straks fortalte mig det vil koste 325EUR til
fix! Jeg fik det indtryk, at de har gjort similare reparationer denne model. Jeg har fundet 2
andre tilfælde via Google.

Hvis nogen har et lignende problem med denne model, skal du besvare. Efter at have tilbragt 1500 EUR til at købe denne
TV og derefter har de pricture slag ud blot 2 måneder efter garantiens er up er en reel
frustration. Jeg vil gerne bygge en klage.

Tak.
Af Simonlynge
En fra den engelske del af forumet, som har stolet lidt for meget på google translate?