Log ind med sociale netværk
21 apr 2010, 11:50
P2370 er os en monitor, den skulle der os være en softwareupdate iflg samsung support.
D benny
Larsdk skrev:Efter jeg har opdateret firmware på mit P2370HD ser det ud som om det ikke mister kanalerne mereHejhar ikke mistet kanaler i 5 dage side update.
P2370 er os en monitor, den skulle der os være en softwareupdate iflg samsung support.
D benny
21 apr 2010, 15:47

Har begge og til HD udgaven fandt jeg som sagt en firmware som ser ud til at have løst problemet.
3Dbenny skrev:Ja men P2370HD altså HD er en monitor med TV tuner både dvb-C og T plus Mpeg4 og er super til et børne værelse hvis folk skulle bruge etLarsdk skrev:Efter jeg har opdateret firmware på mit P2370HD ser det ud som om det ikke mister kanalerne mereHejhar ikke mistet kanaler i 5 dage side update.
D benny
Har begge og til HD udgaven fandt jeg som sagt en firmware som ser ud til at have løst problemet.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto