Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nicoztrike
Jeg bestilte det gamle Tx p50x10y tv hos elsparer.dk igår hvorefter jeg fik en mail om de desværre ikke havde varen på llager og den var udgået, men de kunne tilbyde mig en p50C2e model til samme pris.

har siddet og søgt lidt og synes det er svært at finde noget brugbar info om netop det tv, så ville egentlig bare høre om nogle kan anbefale det eller jeg skal skaffe noget andet.

umiddelbart tror jeg det er en skrabet udgave, men kan ikke finde nogen anmeldelser eller noget som helst på tv'et så det er lidt svært. ved jo bare at x10'eren har fået gode anmeldelser
Af gasolin
Du skal ikke vælge C20 den mangler kontrast skærm i forhold til X20 modellen som iøvrigt koster ca 6500kr hos av-connection.
Af Nicoztrike
Proshop har den til 6100, jeg har skrevet at jeg vil have en x20 til samme pris, hvis ikke vil jeg gerne have pengene retur
Af Lars K
Du skal lige være opmærksom på at både C20 og X20 i 50" udgaverne kører med opløsningen 1024x768 ifht 10 serien der kørte 1366x768.

Uden at have set X20 50" vil jeg vove den påstand at den lavere opløsning kunne give skærmen et lidt blødt billede.

Det er nemmere at slippe afsted med 1024x768 på en 42" men synes det bliver en smule kriminelt på en 50"

Ps. Butikken skulle helst ikke have trukket dine penge endnu så det er bare at annullere din ordre og bestille andet sted :)
Af gasolin
Nicoztrike skrev:Proshop har den til 6100, jeg har skrevet at jeg vil have en x20 til samme pris, hvis ikke vil jeg gerne have pengene retur
AV-connection har prisgarnti på mange produkter