Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sixfur
Så kan ps50c7705 bestilles til 13.495,00, jvf:

http://www.fladskærmsshoppen.dk/product.asp?product=1128
Af Claus81
Ja det er jo noget billigere, har endnu ikke fået bestilt et tv endnu.

Vakler mellem G20, C7705 og VT20.. kan simpelthen ikke besluttet mig :s
Af Dillerbabs
Jeg havde klart valgt Samsung, selvom jeg bestemt ikke er fan af mærket. Synes bare designet er så meget flottere og skal man have en 50" til at stå så gør det ikke noget at det også er et flot TV...
Men det er selvfølgelig også en smagssag.
Af kskruger
dhanse15 skrev:Hej.
Har bestilt et samsung 7705 til kr. 14.999 hos FONA. Men er kommet i tvivl om jeg skal tage et G20 i stedet?

Grunden til tvivlen er:

IR på tidligere Samsungskærme
MEGET plasmastøj på Samsung´s model 855
Højre pris på Samsung 7705 end G20´ern
Og har jo ikke ser 7705 i virkeligheden eller set tests af den endnu.

Hvad ville i vælge?
Vente og se på 7705 eller løbe ud og hente en G20´er.

Mvh
Dennis H. :s
Hvis du forventer, at få et støjfrit tv i G20, så kommer du til at tro om. Rigtig mange oplever at deres nye G20 støjer lige så meget, som 855 gør, så det skal du nok ha med i dine overvejelser.
Af Senic
kskruger skrev: Hvis du forventer, at få et støjfrit tv i G20, så kommer du til at tro om. Rigtig mange oplever at deres nye G20 støjer lige så meget, som 855 gør, så det skal du nok ha med i dine overvejelser.
Nu er det jo ikke alle G20'er der larmer - vist endda lavet en tråd/afstemning om det - så la' vær at generalisere.
Og ja det er vel vt20 man bør sammenligne med som en anden også skriver.

wcc - hvor er det lige du har læst (gerne link) hvor at pana ikke kan følge med samsung i år?
Af kskruger
Senic skrev:
kskruger skrev: Hvis du forventer, at få et støjfrit tv i G20, så kommer du til at tro om. Rigtig mange oplever at deres nye G20 støjer lige så meget, som 855 gør, så det skal du nok ha med i dine overvejelser.
Nu er det jo ikke alle G20'er der larmer - vist endda lavet en tråd/afstemning om det - så la' vær at generalisere.
Og ja det er vel vt20 man bør sammenligne med som en anden også skriver.

wcc - hvor er det lige du har læst (gerne link) hvor at pana ikke kan følge med samsung i år?
Hvis problemet med støj på G20, kun havde været nogle få stykker så havde vi ikke blevet ved med, at høre om det. Jeg skriver jo hellere ikke, at det er alle der har problemet, men chancen for at modtage et, der støjer er ret stor.

Her kan man læse om andre, som har et G20 ris/ros
http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... asonic-g20
Af Senic
Har skam læst. Behøver bare at læse her: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=15867
9 der er mærket af støjen - 7 der kan høre det hvis der er helt stille - 1 der kan høre det hvis øret er helt tæt på - 4 der ikke kan høre det. Så alt i alt 12 der ikke er generet af støjen.
Så et stykke under ½delen - om det er rigtigt mange må folk selv vurdere.
Brugeravatar
Af jenstm
Lidt sent svar, men vil bare sige at jeg har set skærmen i Fona i dag og billedet var helt vildt flot. De kørte Avatar i bluray med et Ex500 ved siden af. Samsung var mange gange flottere end Sonys som jeg ellers havde overvejet grundet ingen refleksioner.

Der var lidt mere reflektion i Samsungs, men det var ikke meget. Jeg er meget kritisk over for netop dette og jeg ville sagtens kunne leve med det.

Jeg over stærkt at købe det nu.
Af dhanse15
Er du sikker Jenstm at du har se PS50C7705 i FONA? Mener bestemt ikke at de er kommet til landet endnu.

(Eller skal jeg da have fat i min FONA puscher, idet jeg har betalt for 7705 og forventer da at få det før det stilles til udstilling)

Dennis
Brugeravatar
Af jenstm
Sorry, det var LED modellen 7705.

Beklager min post!

Mvh. Jens
Af Nico
dhanse15 skrev:Er du sikker Jenstm at du har se PS50C7705 i FONA? Mener bestemt ikke at de er kommet til landet endnu.

(Eller skal jeg da have fat i min FONA puscher, idet jeg har betalt for 7705 og forventer da at få det før det stilles til udstilling)

Dennis
Kan du ikke skrive herinde ligeså snart du får en leveringsdato, for jeg kan se på fladskærmshoppen har de ændret leveringsdato til omkring uge 21/22. Kan snart ikke vente længere ;)
Af akanhjo
i følge hifi klubben har de modellen på laer fra på tirsdag..