Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af --And--
Ja, men det er også 950.. 750 har et andet panel
Af Sir Spamalot
Sortniveauet er målt til det samme på begge paneler på AVforums. TrueBlack filteret i 950 panelet skulle blot forbedre sort i dagslys, men ifølge Rasmus med begrænset succes for at sige det pænt.
Af --And--
Okay, det var ikk sådan jeg har læt det - måske jeg ska læse igen! Anyway, kunne ikk selv finde link til 950 på avforums, har du link?! Er det kun I dagslys der er lille forskel fatter jeg ikk pris foreskellen
Af mbm
er der også mulighed for TV optagelse via USB harddisk på 750éren?
Af --And--
Det er kun panama der kan det mener jeg :-)
Af Rod1983
--And-- skrev:Okay, det var ikk sådan jeg har læt det - måske jeg ska læse igen! Anyway, kunne ikk selv finde link til 950 på avforums, har du link?! Er det kun I dagslys der er lille forskel fatter jeg ikk pris foreskellen
Hej And.

Prøv at se her:

http://www.avforums.com/reviews/LG-50PK ... eview.html

http://www.avforums.com/forums/lg-owner ... hread.html

God fornøjelse og held og lykke med din beslutning 8) .. ja det er altid tough :D :D
Af --And--
Fedt fedt! Jeg kigger på det senere.. takker ((:
Af --And--
Det ser i øvrigt ud til jeg får bedre betænkningstid, da jeg hører fra butikkerne de først har begge tv d. 7 maj tidligst! Syntes ellers Morten fra LG sagde uge 16, efter at have rettet sig selv, mon han stadig læser med her?! Syns det er ærgeligt / irriterende det igen er udskudt..

Nå vil læse review og user test - skulle bare lige af med et surt opstød efter at have talt med forhandler :-)
Af Ellegaard74
Justbuyit siger da 1-2 dages leveringstid for begge modeller, men det holder måske ikke..?
:o
Af --And--
Jeg har senest fået afvide af cinemagic.dk de ikke forventer nogle af dem før d. 7 maj, gah! Ringer sq til justbuyit og hører :-)

Off-topic:

Nogle der har set min anden tråd ang. levering af store skærme?!
Af mcskelle
De ringede lige fra butikken...
Jeg kan hente min pk750 i dag i Kbh.

Købt her til 8 kilo:
http://www.fcomputer.dk

PS:
Det er da vist ikke kun truebalckfilteret der er forskelligt på 750 og 950
Er panelernes kontrast ikke også forskelligt?
3mio:1 vs 5mio:1
og hvad med netcast?

Nå jeg glæder mig anyways :-)
Af --And--
Fed info! Mon det kan være på bagsædet af en citroen saxo?! Gah.. :D

Anyway, det er vist kun i dagslys du virkelig vil kunne se 950 er stærkere på sort farve, men stadig reflektioner!

So jeg har forstået det er netcast alligevel ikke så meget værd! Skriver sq lige til butikken og hører om de har det
Af --And--
Blot en hurtig opdatering på tråden her!

Jeg var i Expert idag og se 60pk550N, og NØJ et ringe billede der var! Uklart og "grumset", på trods af det sad på YouSee DVT-C, selv Panasonic X20 stod langt pænere..

Jeg er bange for jeg ikke vil bestille PK750N nu, og valget i stedet bliver mellem PK950N hvis det klarer SD signaler bedre og så G20, som jeg så i Hifi klubben, havde en flot sorte farve i de helt mørke scener!

Mit valg bunder i jeg mener det er samme panel i 750N og 550N?!

Mvh
Af --And--
Ps. Så samsungs nye plasma også finder plads i hifi klubben, sælger forklarede mig kort om det! Men 16.000 som start pga. 3D ready, come on! Tør ikk satse på det 3D endnu!