Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pipper
Hej.

Så har jeg solgt mit G20 tv og så står jeg jo og mangler et andet tv.
Dette kan ifg. konen ikke gå for stærkt :p

Kan man optage på en Extern HD på Sharp LE820 ligesom man kan på G20?

Hvis ikke står valget mellem LG SL8500 og Sony HX700.

mvh
Af pipper
Syntes ikke rigtig jeg kan se noget om det på linket, men har læst et sted at man kunne optage 150 min (tror jeg det var). Hvis det er rigtigt er det jo langt fra så smart som på G20.
Så gider jeg ikke vente på sharp'en.

Så er jeg nede på to modeller tilbage :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv at læse det én gang til så...
Som noget nyt vil de to LE820s og LE920s serier have optagelses-funktion (Time Shift) via en indbygget Flash-hukommelse. Det giver brugere mulighed for at optage, sætte live-Tv på pause og benytte mange andre optagefunktioner. Der kan også vælges en række forskellige kvaliteter.
Af pipper
Det hjalp lidt, men der står ikke noget om hvor meget (GB) der er på HD'en
Af pipper
På sharps hjemmeside står der 2,5 time.
Det er ikke meget - desværre.
Af pipper
Hvornår kommer testen online????
Kan du sige om det bliver inden weekenden.
Af Snurrerundtlyd
pipper skrev:Det hjalp lidt, men der står ikke noget om hvor meget (GB) der er på HD'en
Den har , men derimod flash-hukommelse.
Sharps TV har ingen harddisk, men derimod flash-hukommelse indbygget, desværre er der kun 8GB, som kan rumme op til 150 min. digital TV eller 60 min. HDTV:
http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/dk/hs. ... lcd-tv.htm
Timeshift funktion med op til 150 min. digital TV eller 60 min. HDTV

Størrelse på internt harddisk / intern hukommelse (GB) - / 8
Af Snurrerundtlyd
Det er sikkert bare Sharp Danmark der har brugt copy/paste fra Shrap.co.uk hjemmesiden og glemt at rette modelnavnet til.
Desuden er specifikationerne på Sharps danske hjemmeside fyldt med stavefejl, det er vist en lettere ordblind de har sat til at oversætte specifikationerne.
Sammensatte ord kan de slet ikke finde ud af at lave og der er også stavefejl i overskrifterne som for eksempel "Modtagelse system" og "Generalt".

Edit:
Den britiske model hedder faktisk LE821E og ikke LE820E, så de kan ikke have kopieret direkte derfra.
http://www.sharp.co.uk/cps/rde/xchg/gb/ ... lcd-tv.htm

Men måske har de kopieret fra den tyske side.
http://www.sharp.de/cps/rde/xchg/de/hs. ... nseher.htm

Eller måske er der slet ikke en speciel Skandinavisk model. Det ville være rart om du lige ville spørge Sharp om det hvis du skal udføre en test.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Snurrerundtlyd skrev:Eller måske er der slet ikke en speciel Skandinavisk model. Det ville være rart om du lige ville spørge Sharp om det hvis du skal udføre en test.
Hvad jeg har hørt indtil nu, så ligger forskellen primært i tunerne, som fungerer med de danske udbydere.
Derudover skulle der ikke være forskel på E og S.
Af lak
Er der noget nyt om hvornår testen kommer? Glæder mig til at hører hvad det gør ved billedet med en ekstra farve og om sharp så kan finde ud af at styrer konverteringen fra RGB til deres yrgb.

/lak